Gå til innhold

Streetmeet @ Larvik "nordbyen" 25 September

Ranger emnet


FOBO

Kommer DU på Streetmeet @ Larvik  

95 stemmer

  1. 1. Kommer DU på Streetmeet @ Larvik

    • Ja
      48
    • Nei
      23
    • Kanskje
      24


Anbefalte innlegg

  • Svar 145
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by goLd^-

s-2000, skulle ikke du selge VTien i fjord for rundt 120-140 000? mins jeg snakka to ord med deg på et streetmeet på høsten i fjord...

genial lyd i bilen når du dro på fra rundkjøringa ved nordbyen opp itl alfhild, når vtecen kommer, da er d bare glory ;)

 

Hah!

 

Tanken har ALDRI slått meg å selge dette gule eksemplaret for under 160k så langt, og det står jeg fortsatt ved... Siden jeg er i ferd med å starte sparing til fremtidige prosjekter, så ser det ut som at det ikke blir noe del Sol salg på en god stund til iallefall... :D

 

Er ikke min feil at det blir importert mange shabby del Sols som trekker ned "listeprisen" om dagen... Skal man ha kvalitet, så må man betale litt ekstra... :)

 

Men ja, lyden er herlig når VTEC'en slår inn... Troligen vil lyden bli ganske annerledes over vinteren da det står tuning for tur nå... Spørsmålet er bare hvor mange kroner som skal brukes til dette.. :)

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare lønninga for kommet inn nå, så er jeg med, koster å fikse golfer til eu-godkjenning :D

 

Ellers vil jeg si det er litt feil å sammenligne Integrale med golf, skulle gjerne hatt en Integrale istedet for golf jeg, betaler du mellomlegget? :D hehe..

 

Så et stykk NYLIG eu-godkjent golf2 kommer :P MOHAHAHAHA :D

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by turock

 

ja, har regna 1 uke i stekk nå. Ikke akkurat meldt noe bedre vær til uka :\

 

tirsdag onsdag torsdag er hvertfall sol og skyer... så kan se lovanes ut. i dag er det jo sol og små skyer. krøsse fingra på at det blir pent vær :)

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår