masvo Skrevet August 27, 2004 Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 DA var jeg nesten ferdig, det som gjenstår er senking, grøftlys, soting og effektanlegg... Hva syns folket? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet August 27, 2004 Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 du må vel bruke IMG knappen.. hvis du vil at bilde skal vises.. Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mor di Skrevet August 27, 2004 Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 Senking sier du....synes den så lav ut bak..... Siter 93 325i Coupe (x)86 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
masvo Skrevet August 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 Originally posted by Rallykongen Senking sier du....synes den så lav ut bak..... Ja er ganske lav men skal bare senke den 20 bak og 40 foran Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet August 27, 2004 Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 Meget nice! Utrolig rå stylig kit det der! Men ville personlig hatt svarte lister på den, men godt alle ikke er like meg for den var sinnsykt nice! Siter 84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september. 91 mod BMW 520i Fk automotive !!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Vet ikke jeg du... Bakfangern ble litt for rice for min del, men godt folk har forskjellig smak ;) Ellers var den ganske nice Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Preben Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Hmmm.... * Jeg er litt i tvil om den bakfangeren, ser litt i overkant rice ut, som tidligere nevnt. * Chrome-håndttak......LUUUUUV em. De er nydelige, har faktisk sett utrolig få som har det. * Skiltene dine ødelegger utrykket. Skaff deg krom-skiltplater og nye typen skilt før de skiftes ut i høst. Da blir det bare nydelig. Siter 2005 MINI COOPER (x) 1996 BMW M 523i E39 Tråd om/bilder (x) 1992 BMW 520i E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gisle Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 ... Skiltene dine ødelegger utrykket. Skaff deg krom-skiltplater og nye typen skilt før de skiftes ut i høst ... [/b] Nope, det blir de ikke. Etter mye frem og tilbake, ble VD instruert av EU at de IKKE fikk lov å innføre de nye skiltene før de var blitt godkjent hos dem. Grunnen? Forde det KUN er EU-land som har lov til å ha Nasjonalflagg ute til venstre. Hvis det hadde stått et EU-flagg der ville det vert OK, men et norsk flagg? Nei! Dermed blir skiltene IKKE innført FØR mai, neste år som er det beste overslaget VD kan gi. Spørsmål? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Fin bil! Syns ikke bakfanger var for rice jeg, likte den godt! Og du har krom håndtak, fyf*en det er så fint det! Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Hmm.. dritfin til å være den moddelen.. liker vanligvis ikke den.. men hva med å lakkere nederste delen av stylingen sølvfarget? MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 Fet bil! utrolige fine baklykter da :D hilsen lysmestern :P Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet September 11, 2004 Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 Utrolig pen å clean bil! Digger de baklyktene!!! Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrtvedt Skrevet September 11, 2004 Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 Ca. mye har du brukt på den? - Front - Bak - Dørhåndtak - Bakrutespoiler - Baklykter Vurderer dette, men har nettopp kjøpt meg en e34 selv, så må høre litt rundt Siter BMW, Freude am fahren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
masvo Skrevet September 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 Originally posted by Myrtvedt Ca. mye har du brukt på den? - Front - Bak - Dørhåndtak - Bakrutespoiler - Baklykter Vurderer dette, men har nettopp kjøpt meg en e34 selv, så må høre litt rundt Med alt jeg har kjøpt så ligger jeg vel rundt 15k Front: kr 2800 Bak:5000 Dørhåndtak: rundt 700 kr (tror jeg) bakrutespoiler:1100kr baklykter:2000 kr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune.H Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 hvor har du fått tak i disse dørhåndtaka?? bilen var bare lekker foresten..:) Siter kjører bmw med stil;O) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg