Gå til innhold

Verdi på Rallye seter?

Ranger emnet


Krazy3en

Anbefalte innlegg

Originally posted by argyle

 

vet du hva han har gjort for å få baksetene til å passe? har du nicket hans her på forumet eller evt. mailadressa hans, sånn at jeg kan kontakte han å spørre...?

 

Tror ikke det er gjort så mye.. Han er ikke her på forumet og har ikke mailadressa hans.. Han er en arbeidskollega av meg.

Interiøret i hans bil er i alle fall fra en mk2 country og ser veldig bra ut i passform...

Tror ikke det er gjort noen modifikasjoner på det. Det meste av vw fra samme årstall passer overens med andre modeller.. F.eks corrado-interiøret går å putte i en mk2 golf.. Eneste prob. da er at det er litt smalere..

 

Vil tro at mk2 golf interiøret er smack bam boooom rett å smelle inn i mk2 jetta..

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

Har tatt litt tid med disse bildene, men hvis noen er interessert, så kan jeg sende bilder på mail. Har muligens et bud på 5k for setene foran og bak.

Rallye G60 Soon to be 16vT

Rallye --> .:R32. Prosjekt.

Golf 2 VR6. Prosjekt.

 

Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid.

 

Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Phantom

 

Tror ikke det er gjort så mye.. Han er ikke her på forumet og har ikke mailadressa hans.. Han er en arbeidskollega av meg.

Interiøret i hans bil er i alle fall fra en mk2 country og ser veldig bra ut i passform...

Tror ikke det er gjort noen modifikasjoner på det. Det meste av vw fra samme årstall passer overens med andre modeller.. F.eks corrado-interiøret går å putte i en mk2 golf.. Eneste prob. da er at det er litt smalere..

 

Vil tro at mk2 golf interiøret er smack bam boooom rett å smelle inn i mk2 jetta..

 

Tro meg, det er ikke smack bam boooom.

Det er visse forskjeller på golf og jetta, bl.a. baksetet.

På golfen sitter jo ryggen og setet hengslet sammen. Setet er skrudd nederst, mens ryggen kun sitter i disse tappene for å løsne når man skal legge ned ryggen.

På jetta er ryggen og setet løse fra hverandre.

Setet er kun festet med click-on mens ryggen er festet med 4kroker, 1 oppe og 1 nede på hver side i tillegg til 4 små bolter i midten.

Har desverre ingen bilder og gidder ikke plukke ut baksetet på jettan for å ta bilde da det er litt jobb...

 

Baksetet fra Golf cab skal vist være samme som jetta.

Vet ikke hvordan country er.

Corrado baksetet må tilpasses etter hva jeg har hørt, men....

2006 Ford Mondeo 2.0 TDCI 130HK FMBA Automat

2000 VW Golf MK3.5 1.6 101HK AFT Cabriolet
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by KooPa TropA

 

Tro meg, det er ikke smack bam boooom.

Det er visse forskjeller på golf og jetta, bl.a. baksetet.

På golfen sitter jo ryggen og setet hengslet sammen. Setet er skrudd nederst, mens ryggen kun sitter i disse tappene for å løsne når man skal legge ned ryggen.

På jetta er ryggen og setet løse fra hverandre.

Setet er kun festet med click-on mens ryggen er festet med 4kroker, 1 oppe og 1 nede på hver side i tillegg til 4 små bolter i midten.

Har desverre ingen bilder og gidder ikke plukke ut baksetet på jettan for å ta bilde da det er litt jobb...

 

Baksetet fra Golf cab skal vist være samme som jetta.

Vet ikke hvordan country er.

Corrado baksetet må tilpasses etter hva jeg har hørt, men....

 

Det har jeg også hørt om corra seter. Men jeg skal få prosessen inn i prosjektet mitt underveis. ;) Det skal nemlig inn i min bil ettervert

Rallye G60 Soon to be 16vT

Rallye --> .:R32. Prosjekt.

Golf 2 VR6. Prosjekt.

 

Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid.

 

Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå finner dere bilder av setene.

 

Hvis noen er interressert i å gi 4000,- for disse, så er jeg villig til å selge.

 

Bilder av rallye

Rallye G60 Soon to be 16vT

Rallye --> .:R32. Prosjekt.

Golf 2 VR6. Prosjekt.

 

Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid.

 

Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Phantom

De var noget slitte.. Noen prutingsmonn ?

 

Ja, de er litt slitt på venstre hoftestøtte på førerstolen.

 

Ved hurtig avgjørelse kan jeg vurdere å fire litt på prisen. Bare til å gi bud, så skal jeg se på saken.

Rallye G60 Soon to be 16vT

Rallye --> .:R32. Prosjekt.

Golf 2 VR6. Prosjekt.

 

Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid.

 

Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå et bud på 3500,-. Noen høyere? Vennligst skriv mobilnr med budene, så kan jeg ringe på lørdag formiddag. Bare så jeg har satt en frist liksom. Mitt nr er 411 22 747. Alle bud må være seriøse.

 

Jeg ser helst at stolene blir hentet.

Jeg bor ikke hjemme, og blir vanskelig for meg å få sendt de på grunn av mangel på tid. Men hvis kjøper finner ut pris, ønsket leveringsmåte og betaler for frakt, så kan jeg prøve å sende.

Rallye G60 Soon to be 16vT

Rallye --> .:R32. Prosjekt.

Golf 2 VR6. Prosjekt.

 

Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid.

 

Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår