ManiaCoupe Skrevet August 23, 2004 Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 Jeg kjøpte meg en GTI i helga men fikk ikke med instruksjonsbok. Jeg har skjønt at pkt. 1 er en slags øko måler men den lyser bare når jeg har holdt jevn gass over lengre tid og i nedoverbakker?!? Kan noen hjelpe meg med hva disse 2 pkt. er, se bilde? Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet August 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 Det sitter også noen målere i midtkonsollen. Vet noen hva den til venstre er: Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vw Digger Skrevet August 23, 2004 Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 tok feil Siter 1996 Vw Passat 1,9 TDK 1990 Vw Transporter TD nedgradert til D :((trenger noe småtteri til denne) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vw Digger Skrevet August 23, 2004 Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 EDIT: tok feil Siter 1996 Vw Passat 1,9 TDK 1990 Vw Transporter TD nedgradert til D :((trenger noe småtteri til denne) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet August 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 ?? Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet August 23, 2004 Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 Nr 1 er vel forbruksmåler. Skal lyse når du bør gire (egentlig irriterende da denne er helt ute og sykler) og i 5 gir spretter det frem en nål som angir ca hva du bruker på mila... Nr 2 er til kjørecomputeren. Hakket til venstre viser data for turen du kjører (nullstiller seg dersom du lar bilen stå i 2 timer tror jeg) Hakket til høyre viser data for all kjøring. Du nullstiller kjørecomputeren ved å trekke pinnen til deg. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freeman Skrevet August 24, 2004 Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 det siste bilde er et amperemeter som viser strømforbruket på batteriet ditt Siter Mine Bilder ser dere her: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1848081#post1848081 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paj-90 Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Freeman skrev: det siste bilde er et amperemeter som viser strømforbruket på batteriet ditt Eller ladespenning kanskje.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet September 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Paj-90 skrev: Eller ladespenning kanskje.... Nei, spenning er den i midten.... Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1classic Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 ManiaCoupe skrev: Det sitter også noen målere i midtkonsollen. Vet noen hva den til venstre er: Det er et ampermeter. Det måler nok strømmen inn/ut på batteriet (positiv verdi lader batteriet osv) Siter "mk1classic" '83 Golf GTI Rabbit '83 Golf GTI "Prosjekt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg