Skylaurel Skrevet August 23, 2004 Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 Etter utallige mailer til diverse høggere i norges vidstrakte land har jeg nesten gidd opp håpet på å finne en LMM som fungerer. Så om det er noen som har en fungerende liggende å støve ned (noe jeg tviler på) eller kjenner noen som er på tur å sende en Laurel L24E C32 (85-90) i pressa er jeg veldig interresert i å kjøpe delen. Å kjøpe denne delen ny er ikke aktuelt! Nissan tar BLODPRIS på denne delen.. om ikke dette fører frem er det vel bare å finne en annen motor :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skylaurel Skrevet August 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 Kan bare se bort ifra denne forespørseln..... var å hentet meg en 85 E SGL som hadde fådd seg en trøkk i fronten... betalte 3 høvdinger for den... sparte 4000 på å ikke kjøpe ny luftmengdemåler! + at jeg har masse deler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg