Gå til innhold

Å kjøre med gamle prøveskilt

Ranger emnet

Hot Rod

Anbefalte innlegg

Originally posted by ThAMaZTeR

eller som en historie jeg leste en gang (sikkert veldig gammel, men...)

en fyr ringte politiet og sa han hadde tyver i garasjen sin.. de hadde dessverre ikke kapasitet til å rykke ut, men de skulle ta en tur så fort de hadde mulighet..

3 minutter senere ringer mannen opp igjen og sier fra at de ikke behøver å stresse, for han har drept jævelen.. så går det ca 5 minutter og så står det 5 politibiler i gata, og to helikoptere kretser over huset hans.. og i garasjen sitter mannen sammen med tyven, som fortsatt er like levende, og ler for seg selv og sier: "og dere som ikke hadde tid??"

prøv den!! :D

Da blir du jo siktet og dømt etter en eller annen paragraf fordi du jugde til politiet.

Uannsett, prøveskilter er prøveskilter, han tror vel ikke at noen legger merke til han.

Velkommen til Bilforumet - der alle vet best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

skjønner egentlig ikke at du gidder å bry deg om han kjører med eller uten skilt... Hvis det skjer noe er det jo HAN som får svi uansett, han blir heller ikke noen bedre sjåfør om han får skilt på bilen...For å si d brutalt så spiller det fint liten rolle for meg om han som laga bulk i bilen min kjørte med skilt eller ikke, han må betale uansett:D

De tullingene som griskjører i boligfeltet derimot burde vært ristet litt...samme faan om de har skilt på bilen/cross'ern/atv'n...

Pure VOLVO pover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by go40

skjønner egentlig ikke at du gidder å bry deg om han kjører med eller uten skilt... Hvis det skjer noe er det jo HAN som får svi uansett, han blir heller ikke noen bedre sjåfør om han får skilt på bilen...For å si d brutalt så spiller det fint liten rolle for meg om han som laga bulk i bilen min kjørte med skilt eller ikke, han må betale uansett:D

De tullingene som griskjører i boligfeltet derimot burde vært ristet litt...samme faan om de har skilt på bilen/cross'ern/atv'n...

Ristet litt ???.....skutt er vel mer det riktige ordet.

Om han kjører uten skilt eller med har vel lite å si, MEN spørsmålet er vel hvorfor han kjører uten skilt... kan jo tenkes at han kjører med gamle prøveskilter fordi han ikke får skilter på bilen pga at den er i dårlig stand.... tenk deg visst han kjører på sønnen eller datra di fordi han ikke hadde bra nok bremser.... (og,ja jeg vet jeg overdriver litt hær nå, men det kan faktisk skje.)

CesiuM_e: du skrev "Så lenge han ikke kjører gris i boligfeltet er ikke han noen større fare enn andre bilister. Hvis han kjører ned noen blir bare forskjellen at han, og ikke forsikringsselskapet, betaler. Even better!"

Visst han ikke har noe og betale med da ? hva skjer da ?

Men du Hot rod..... har du prøvd å tatt det opp med han ?.... bare sagt det rett ut det du mener og prøvd å få han til å forstå ting fra din side ?.... selv om jeg tviler sterkt på at han skjønner det,så kan du jo ha flaks...... bare en tanke.....

Mvh Ottesen

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

riv av prøve skiltene hans...

nå værende bil: =)

-Honda CRX v-tec 91mod

-Peugot 206 99mod 1,6xs (NB! til salgs,16"1000migila.falken 205x45,air fitler kit,simons effekt annlegg3",cd/radio/senket 40mm,blå,gi bud ;)bilder kommer)

Tidligere biler:

- opel kadett solgt til herrene av RDL prosjekt

-Nissan Cherry GT Turbo Intercooler

-BMW 325 e30

-Opel corsa 1,3 gt sport

-BMW 320 e30

http://www.kris.1000lecie.pl/crxpics/Honda%20CRX-1.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ottesen

Ristet litt ???.....skutt er vel mer det riktige ordet.

Om han kjører uten skilt eller med har vel lite å si, MEN spørsmålet er vel hvorfor han kjører uten skilt... kan jo tenkes at han kjører med gamle prøveskilter fordi han ikke får skilter på bilen pga at den er i dårlig stand.... tenk deg visst han kjører på sønnen eller datra di fordi han ikke hadde bra nok bremser.... (og,ja jeg vet jeg overdriver litt hær nå, men det kan faktisk skje.)

Mvh Ottesen

joda..skjønner hva du mener...Hvis det er tilfellet blir saken en litt annen:D

jeg tenkte kanskje han var en lassis som ikke gadd å regge bilen:D hehe

Pure VOLVO pover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RiP

Kjøp deg ett billig vrak av en bil og vent til han skal ut å kjøre. Så rammer du han i sia fra høyre. Da kommer han nok til å angre! :rolleyes:

Tja. Jeg har jo en Chevrolet Astro som jobbebil. Kanskje jeg bare skal koste på den en ekstra solid kufanger?

Jeg har jo sveiseapparat og faktisk liggende none 2x4 toms firkantrør.....

Don't listen to old racers who never won.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by go40

Tja, hvis man gir såpass faen at man kjører med gamle prøveskilter, er det vel mulig at han også gir faen i en del andre "ting".. hva om han da IKKE stopper etter å ha bulket, kjørt på noe, eller for ikke å snakke om all den ekstra "hassel" du som uskyldig part får.. Tror nok ikke å få penger fra dette fondet er like enkelt som en skademelding til forsikringsselskapet..

Hva om han tar litt "piller uten resept" og ser rosa elefanter når han er ute og kjører, ut i fra at "han er under oppsikt" høres jo det ikke helt usansynlig ut.. Greit nok, en person på 100KG kan gjøre mye skade, men når han tar på seg en bil på 1500KG.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider