ALJ_GSi Skrevet September 11, 2004 Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 Originally posted by 944Ina Er det ingen som ha bilder av venninda mi og meg på opeltreffet a? Hun kjørte en porsche 944(sort/lilla). Jeg bare satt på foreløpig da, men hadde vært kult om noen hadde bilder!!! ja, det var frisk satsing fra dere. hyggelig at dere stilte opp og viste oss gutta hva dere er gode for:D Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet September 12, 2004 Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 Originally posted by 944Ina Er det ingen som ha bilder av venninda mi og meg på opeltreffet a? Hun kjørte en porsche 944(sort/lilla). Jeg bare satt på foreløpig da, men hadde vært kult om noen hadde bilder!!! Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet September 12, 2004 Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 Sideways :D Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZombiE Skrevet September 12, 2004 Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 Fine bilder Supraguy! Liker denne ass: http://img.photobucket.com/albums/v141/Supramannen/Opel%20treff/CIMG0408_re.jpg Ihvertfall da han har panseret igjen :rolleyes: Knall bra kjøring 944Ina ;) edit: bilde ødlag hele sida jo... plaga meg selv... Siter "Gott schuf Adam, und Adam den Opel" -79 Opel Ascona 2,2i TIL SALGS! -00 Yamaha XVS 125 TIL SALGS! -79 Opel Kadett C City 1,2N -95 Opel Vectra 2,0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet September 12, 2004 Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 Originally posted by ZombiE Fine bilder Supraguy! Liker denne ass: Ihvertfall da han har panseret igjen :rolleyes: Knall bra kjøring 944Ina ;) Drit pen den der! Men få vekk den fæle grilllista:rolleyes: Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZombiE Skrevet September 12, 2004 Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 Var pent på den da! Bare min som ser mongo ut med grilllist ;) Siter "Gott schuf Adam, und Adam den Opel" -79 Opel Ascona 2,2i TIL SALGS! -00 Yamaha XVS 125 TIL SALGS! -79 Opel Kadett C City 1,2N -95 Opel Vectra 2,0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet September 12, 2004 Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 Originally posted by ZombiE Var pent på den da! Bare min som ser mongo ut med grilllist ;) Nja, synes den ser så pålimt ut jeg... Den er så strøken og clean ellers at han kunne spart seg for den.. Synes jeg da... ;) Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
porsche Skrevet September 12, 2004 Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 Hei Hei! Noen som har bilder/film av bilen min fra opel treffet. En lilla porsche 944. Hvis noen har det, kan dere sende det til meg på mail. camilla_heggelund@hotmail.com Kult treff! Vi hadde det kjempegøy, selv om det ble litt snurring og et par turer i sandfella! hehe! Noen som skal på Gatebil å kjøre? Siter -Camilla- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet September 12, 2004 Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 skal på gatebil, men skal ikke kjøre tror jeg. skal dere kjøre med porscha? Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
porsche Skrevet September 12, 2004 Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 Ja vi skal opp på lørdagen å kjøre! Blir moro! gleder meg. var første gang på bane på opeltreffet så vi får se om det går bedre denne gangen. hehe Siter -Camilla- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet September 12, 2004 Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 Porsche der sola ikke skinner!!! Få no mer opel her nå! :rolleyes: :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
porsche Skrevet September 12, 2004 Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 Ja du mener det..hehe!får se hvem som kjører hvem relgiøs da.... ses vel på gatebil regner jeg med, hvis det ikke er bare kjeften med deg Siter -Camilla- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet September 12, 2004 Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 this i like:D Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
porsche Skrevet September 12, 2004 Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 Det er bra! Skjønner at det kan bli litt furting når man kommer med andre biler enn opel på opel motorSTOPP treff, men men. Vi hadde det ihvertfall moro så da kan folk syte allt de vil!hehe! Siter -Camilla- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet September 12, 2004 Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 er jo ingen av damene i opel klubben som tør å kjøre da, så får vel si at dere er velkomne;) Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg