Gå til innhold

Felger selges

Ranger emnet

Gallagher

Anbefalte innlegg

Selger 4 stk hele og pene 5 eikede 15 tommes alu felger til golf. Alle felgene går på gode 195-50 15 dekk med mye mønster igjen..

Felgene har vw emblem i midten på dekselet. Selges for 1500.. Greie og pene felger på golf.. Selger og 90 dører til 4 dørt, sveiset bakluke pluss gti 8v masin komplett med forstilling...

Ta kontakt på tlf 45283673

- golf gti16vT prosjekt

- 76 polo - prosjekt UR -polo

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, vet ikke helt hvor mye mønster som er på de, men er ganske mye.. ikke brukt de så mye grunnet at jeg kjøpte nye felger igjen.. Felgene ligger i en garasje hjemme så kan se når jeg skal hjem ... Er ikke så veldig god med data, men skal se om jeg får lagt ut noen bilder på onsdag.. Satser på at lillebror får det til :) kan noen av dere si hvordan jeg får lagt inn bilder her ?

Forresten noen som er interesser i 90 dører til 4-dørt eller en ferdig sveiset bakluke som er sparklet, men mangler lakkering.. fikk nemlig det på hånden her i dag.. Kan også få tak i gti 8v maskin med komplett forstilling (husker ikke, men tror det står en 5 trinns kasse på den og) til rett rundt 3 lapper.. Si ifra om dere er interessert...

- golf gti16vT prosjekt

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må skaffe deg plass du kan lagre bildene dine på, enten en server der du laster de opp me FTP, eller en konto ho s photobucket eller lignende...

Så trykker du bare på IMG knappen når du skriver en post og limer inn linken!

http://www.photobucket.com

Ford Taunus 1975 mod 2.8

Sierra 1986 mod 2,0

X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3

X-Golf Mk2 1985 mod 1,8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

394j4

Vet ikke om dette funker, men hvis det gjør det så er iallefall dette bilen, mitt med felgene på, håper dere kan se de godt nok her.. Er som sagt i god stand alle sammen.. For kontakt med meg, så ring meg på 45283673 eller skriv her på tråden, klarer ikke å ta imot pm :( 394w9

- golf gti16vT prosjekt

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jo grei ut dem...Vet du forresten hva de heter? Så kan jeg søke etter et sidebilde, så jeg får bedre inntrykk?

Spørs det jo om det er mye pes med frakt opp til Trondheim....jeg skal høre litt rundt med noen jeg kjenner i området ditt, så får jeg se om det ordner seg på et vis...

01 Passat 1,9tdi Variant

94 Golf 3 1,8CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider