Gå til innhold

xenon lookalike pærer

Ranger emnet


NISMO racing

Anbefalte innlegg

Originally posted by PurrPower

Om du ikke har noe imot å bestille fra utlandet, kan du sikkert finne det du trenger på denne adressa her http://www.piaa.com

 

Tror ikke det går ann å bestille på den siden, men fant en norsk forhandler http://www.piaa.no. Har sendt mail og spurt. Ellers vet jeg phillips har noe "blue vision" greier, noen som har prøvd disse?

- 07 mod VW touran tdi highline dsg

- 04 mod Ford Mondeo ghia x 2.0 tdci

- 05 mod Ford Mondeo viva x 2.0 tdci

- 97 mod Nissan Primera 2.0i SLX P11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tommeliten

Var en annen tråd på forumet her hvor det ble diskutert...gidder ikke søke nå, men gjør du det finner du sikkert den igjen...

 

Takk for tipset:) fant den gamle tråden:)

- 07 mod VW touran tdi highline dsg

- 04 mod Ford Mondeo ghia x 2.0 tdci

- 05 mod Ford Mondeo viva x 2.0 tdci

- 97 mod Nissan Primera 2.0i SLX P11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bluevision på gt-x'n min, men det er langt fra xenon men er mye hvitere/blåere enn de vanlige gule pærene..pærene du får med til parklysene er blåe, men lyser ikke blått.

Er penere enn vanlige iallefall

Originally posted by NISMO racing

 

Har sendt mail og spurt. Ellers vet jeg phillips har noe "blue vision" greier, noen som har prøvd disse?

-Mazda Rx8 High Power 2004 bruksbil

-Mazda Rx7 Type R 1993 Banebil

*Mazda RX7 Type R 1993 (solgt)

*Mitsubishi Lancer 1995 (kondemnert)

*323 GT-X 1990 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Viking067

Enkelt og greit.Stikk innom en hobbyforretning og kjøp glassmaling i blå farge.Mal pærene og vips har du samme effekt som Phillips blue vision til en brøkdel av prisen.Malingen kan brukes på alle type lyspærer.

 

ja det er skikkelig lurt...wiiish og malingen brenner og pæra ryker.fungerer så vidt på parklys(les 21watt)

sint e36 touring til salgs

vr6 bunnpanne ønskes kjøpt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kas

 

ja det er skikkelig lurt...wiiish og malingen brenner og pæra ryker.fungerer så vidt på parklys(les 21watt)

 

Uffda, glemte jeg å nevne at malingen må tåle varme.Trodde det var innlysende jeg, men men.....

 

Har brukt det på skutern min i vinter og det har ikke brent enda!

Bilforumet.no
Super Moderator

 

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår