eGtTurbo Skrevet August 16, 2004 Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 Hvor mange her har egentlig blitt rævkjørt av Powerslow i form av å ikke fått pakken innen rimelig tid? Jeg for min del bestille fjærbeinstag for 2.5 mnd siden. Har ikke fått det og de svarer ikke på klagemail. DRITT Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegar85 Skrevet August 16, 2004 Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 ja jeg hadde ventet 3måneder på hks eksos i forje uke, men da gadd jeg ikke mere. jeg fortelte dem hva jeg mendte om dem å! jeg skal heller bestille av noen andre... Siter celica gt4 carlos sainz x- audi a4 1.8 turbo x- ford sierra is x- opel rekord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimosabi Skrevet August 16, 2004 Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 En kompis venta 4mnd på Supersprint eksos. Jeg venta 1mnd på øyelokk til E30. En annen kompis venta 3,5mnd på eksos til RS Turbo. Ingen av oss handler der lenger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
renjål Skrevet August 16, 2004 Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 har ikke no vondt å si om dem . tror nok at det er vanskelig å drive i styling og tuning bransjen så leveringstider må man nok regne med hvor som helst. ( erfaring ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet August 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 nå nei.. Har kjøpt lignende ting andre plasser i norge og i utlandet. Man får ting 1-3 mnd raskere hvis man bestiller fra england eller usa. Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet August 16, 2004 Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 Jeg bestiller direkte hos tuningfirma utenlands, importør (seriøse) og gjerne direkte hos utvikler (f.eks Green Air). Da styrer jeg selv leveringstiden og det er lettere å vente en måned eller to når man har den direkte kontakten Feks han som ventet 4 mnd på Supersprint så kan det bestilles direkte hos Supersprint. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet August 16, 2004 Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 Originally posted by eGtTurbo Hvor mange her har egentlig blitt rævkjørt av Powerslow i form av å ikke fått pakken innen rimelig tid? Jeg for min del bestille fjærbeinstag for 2.5 mnd siden. Har ikke fått det og de svarer ikke på klagemail. DRITT Det er flere lignende tråder her inne allerede om PowerZone. Helt fra forumets spede begynnelse.... lærer de aldri ??? :rolleyes: Problemer med Powerzone 1 Problemer med Powerzone nr 2 Også nevnt i denne tråden Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr|ece Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 kompis av meg skulle få fjærbeinstaget sin i løpet av to uker. nå har det gått fire uker og ikke noe har skjedd.... Siter 2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline 1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro 1967 Vw Boble 1303 S (x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo (x)1990 Audi 90 2.3 ABT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S_sport Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Originally posted by eGtTurbo Hvor mange her har egentlig blitt rævkjørt av Powerslow i form av å ikke fått pakken innen rimelig tid? Jeg for min del bestille fjærbeinstag for 2.5 mnd siden. Har ikke fått det og de svarer ikke på klagemail. DRITT Jeg har bestillt Senkesett der for litt over ett år siden.... De har lovt meg de vær måned de siste 8 månedene... men nå har jeg fått KW isteden... **SJOHO**:hello: (ikke på Power Zone) :ssip: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet August 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 har aldri fått så god service som da jeg avbestillte staget mitt idag. Sikkert glad for å slippe å plages med å levere det Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Jeg bestilte først H&R senkefjærer til Type85-Quattroen min, og de kom på dagen 3 uker etter. Deretter gule Koni til samme bil, også de ble levert presis etter 3 uker. Blir ikke å handle der igjen, da de tar grov overpris, og en får ALLE varer mye billigere andre steder (les: direkte fra Amerika uten moms). Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Har jaktet en del på butikker med utvalg i utlandet, som sender til norge -- men er ikke mange av dem. Kan ikke noen av dere som har erfaring med det, dele litt med oss andre da? linker til butikker? Har funnet 1 sjappe i USA som jeg driver å handler med nå, men vil ikke si noe om dem før jeg har fått første sendingen derifra. Eneste utenlandske butikk jeg har handlet med før, som var en positiv opplevelse, er http://www.scanstyling.dk Så...noen med noen http://www.adresser-til-sjapper-som-sender-til-norge.com ??? Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiv_tuning Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Venta på stylinga til corsa`n min i 5mnd!!! Det var hos powerzone. Etter det har jeg bestilt fra 10-15 utenlandske firmaer. ALdri noe problem. Et godt forslag er http://www.dtsshop.de Siter Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet August 23, 2004 Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 aldri bestill fra dem. jeg bestilte effektanlegg derfra og de brukte 7-8 mnd + at jeg enda ikke har fått tuvgodkjenninga selv om jeg har ringt og sendt mld nå flere ganger i mnd i over 2 år. han sier enten at det er på vei eller at det er bestilt, eller at han har sendt. for et sløvt firma Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet August 23, 2004 Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 Får fram med pisken jeg òg: Venta over 2 mnd på senkefjører derfra. Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg