RoBeRt0 Skrevet August 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 så vil jeg heller ikke ha old school .. emblem fri , 90 fangere , feite felger , 60 mm senk , muiligens svart metallic ? skinn stoler ! Siter Golf G60 1991 x Golf GTI 16 V - 1988 x Golf GL 1.8 - 1985 x Derbi sm - 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet August 16, 2004 Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 Altså, Speedwell her på forumet har jo en bil med 90-fangere osv. Men den er fortsatt ganske spesiell for de interesserte. Det er jo de små detaljene som gjør utslaget. Men du kan ikke regne med å få en spesiell og unik Golf uten å legge en del arbeid i det. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet August 16, 2004 Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 Originally posted by Laaars Altså, Speedwell her på forumet har jo en bil med 90-fangere osv. Men den er fortsatt ganske spesiell for de interesserte. Det er jo de små detaljene som gjør utslaget. Men du kan ikke regne med å få en spesiell og unik Golf uten å legge en del arbeid i det. .........og penger.....hehe :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet August 16, 2004 Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 Originally posted by Tape-R Finnes det NOE som ikke er oppbrukt på en golf? Jeg gørsser meg når jeg ser en GOLF 2 med lambodører... da skal jeg le og disse! Filler'n... å jeg som hadde tenkt å skaffe meg lambo (vls) dører til golf'n min ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoBeRt0 Skrevet August 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 hehe :D noen som har forslag til Rims ? Siter Golf G60 1991 x Golf GTI 16 V - 1988 x Golf GL 1.8 - 1985 x Derbi sm - 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suvdal Skrevet August 16, 2004 Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 Originally posted by RoBeRt0 hehe :D noen som har forslag til Rims ? Greit nok at du spør og alt sånt, men har du i bunn og grunn tenkt på at det tross alt er DU som skal kjøre med bilen, og ikke minst DU som skal trives med den!!??? Er enig med Lupoboy i det han sier, men anyway, det er som sagt vanskelig å gjøre noe med en Golf II som ikke er gjort før. Men stol på deg selv, og bygg bil til deg selv, ikke alle andre :) Men lykke til iallefall :) Siter 02 Passat Highline x-98 Golf IV GTI 1.8T x-91 Golf II GL 1.6 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoBeRt0 Skrevet August 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 ja selfølgelig skal jeg bygge den slik jeg vil ha den , men det jeg lurte på var en side på nettet der jeg kanskje kunne se meg ut et par eller to ;) btw : noen som vet hvor jeg kjøper power-rohr ? Siter Golf G60 1991 x Golf GTI 16 V - 1988 x Golf GL 1.8 - 1985 x Derbi sm - 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bidne Skrevet August 16, 2004 Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 Jeg tror ASA JS5 hadde sett meget bra ut på en golf. Har dem selv i 16", men har ikke golf :rolleyes: ASA JS5 Tror forresten at Autospar selger Power-Rohr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet August 16, 2004 Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 Originally posted by Suvdal Greit nok at du spør og alt sånt, men har du i bunn og grunn tenkt på at det tross alt er DU som skal kjøre med bilen, og ikke minst DU som skal trives med den!!??? Er enig med Lupoboy i det han sier, men anyway, det er som sagt vanskelig å gjøre noe med en Golf II som ikke er gjort før. Men stol på deg selv, og bygg bil til deg selv, ikke alle andre :) Men lykke til iallefall :) Tja.. Jeg har prøvd å holde bilen mest mulig lik "originalen" som 90 modellen kom i. Dvs 90 fangere, dører, speil, gti spoiler, spoiler på luka bak og gti hjulbreddere. Og fin lakk da... Bilen blir helt enkel men samtidig pen..... Men det er sikkert oppbrukt ja. Men har jo standard farge, BARE 15 toms felger etc :) Og BARE senka 60-40. :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 gå for hellakkerte 90 fangere med chromelister i topp skjøtene...det er kult, og har ikke sett en eneste golf i norge som har gjort dette enda... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoBeRt0 Skrevet August 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 godt forslag , høres spennende ut ! Siter Golf G60 1991 x Golf GTI 16 V - 1988 x Golf GL 1.8 - 1985 x Derbi sm - 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 ell... dritt i stylinga og kjøp justerbart senkesett og noen tøffe små felger... i mine øyner er det tøffere med en grise lav nesten orginal 2er med fine felger en, en opphore standard alle har lik golf2. vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Originally posted by passat kara ell... dritt i stylinga og kjøp justerbart senkesett og noen tøffe små felger... i mine øyner er det tøffere med en grise lav nesten orginal 2er med fine felger en, en opphore standard alle har lik golf2. vemund Helt enig faktisk Felger og senking først, så kan du ta deg av de små detaljene.... og husk less is more, weiniger ist mehr Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf Gold Edition Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Selv jeg blir litt forvirra å lese alt dette med alles meninger om en Golf 2 :p Hvorfor ikke bare mekke den opp slik du vil ha den selv ? Liker du et produkt du finner på nettet så kjøp det vell.. Bedre å vurdere slikt selv enn å la andre grave i det, ender bare opp med 1000 forskjellige meninger allikevell.. Noen liker plastlooken andre Cleanlook.. alle har sine meninger, stå på å gjør den om til akkuratt slik du vil ha den :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilck Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Originally posted by Golf Gold Edition Selv jeg blir litt forvirra å lese alt dette med alles meninger om en Golf 2 :p Hvorfor ikke bare mekke den opp slik du vil ha den selv ? Liker du et produkt du finner på nettet så kjøp det vell.. Bedre å vurdere slikt selv enn å la andre grave i det, ender bare opp med 1000 forskjellige meninger allikevell.. Noen liker plastlooken andre Cleanlook.. alle har sine meninger, stå på å gjør den om til akkuratt slik du vil ha den :) Amen :) Siter arguing on the internet is like being in the paraolympics. even if you win you are still retarded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg