drturbo Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Er det noe stort problem aa sette en 1.8ltr 90hk i en mk1 caddy? Forgassermotor assa.... Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet August 22, 2004 Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 ikke no problem Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet August 22, 2004 Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 enkelt å sette i! Men om du tar motor/gir fra golf mk2 så må du bare huske å flytte over dine motorfester!! (offtopic, bytt til 1.8 gti når du først skal bytte.. du vil ikke angre!) Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet August 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 GTI motor, kanskje det, men da maa jeg lage retur og inn med pumpe og saann, veit ikke om jeg gidder det. Takk. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet August 23, 2004 Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 å legge opp en retur slange tar deg en drøy halvtime, og pumpe settes rett under tanken, (mest sansynelig så er det allerede en brakett til å feste den i der allerede.. iallefall sånn på golfene.. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karmann Skrevet August 23, 2004 Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 En ting jeg har snubla borti nå som jeg har tenkt å putte 1,8GTI motor i GLS'en min er at det mangler braketter for luftmengdemåleren og ekspansjonstanken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet August 23, 2004 Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 karrosseri skruer fikser det veldig enkelt.. alt. å finne en doner bil på høggeren! alt går med litt vilje :D Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karmann Skrevet August 23, 2004 Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 Ja jøss, klart det går :-) Men jeg må finne en donorbil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet August 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 Hmm, en 16v er vel ikka saa mye vanskeligere aa sette inn da.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg