poloking Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Hei er på leit etter en 1.3l g40 motor til min polo... er det noen der ute som kunne ha hjelpt meg med det?? noen tips? takker på forhånd Siter caddyboy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Lettest er vel å leite i tyskland. Hvis du skal få bilen din godkjent så ville jeg tatt inn en hel bil fra tyskland. En som er skadet er ideelt. Ta en titt på http://www.mobile.de :) Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 ja, som PoloLars sier, det er absolutt enklest å finne G40-motorer i Tyskland..og delebil har jeg også fått tips om å bruke(det er nok det beste i og med at man trenger mange deler fra bilen..) du kan jo også titte litt på ebay for å finne G40-motorer.. jeg er også på utkikk,men venter litt med det..må først få lappen:D hehe mvh Mads Christensen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VEPSEN Skrevet August 20, 2004 Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 Jeg er også ute etter en G40 motor, helst en uten G-lader og innsug/eksos. Har sjekka endel på ebay.de men de vokser ikke på trær der nede ell desverre. Siter 244 Turbon lever igjen!! (med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...) 04 Nissan navara 87 bmw 320i 73 amc hornet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G40Turbo Skrevet September 4, 2004 Rapporter Share Skrevet September 4, 2004 Hvis du finner en G40 så kjøp den da det er sant at de er vansklige å få tak i. Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Bora Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Er det en en du leter etter?? sånn eller en SÅNN Eller kanskje en SÅNN , men denne trenger litt jobb... Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Originally posted by Peltz Er det en en du leter etter?? sånn eller en SÅNN Eller kanskje en SÅNN , men denne trenger litt jobb... Det der er G40.. som du ser så sier Runar at det er G50 som er vansklig å få tak i. :D Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 Var det ikke G40 vi lette etter? Og G50? Hva er det for no? 50 mg Ginseng... Neida, har sett folk skryte på seg både G70 og G80, men det er vell så vidt jeg vat bare litt kraftig porting, eller..?? Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 Det finnes faktisk G50 lader da, ble aldri noen stor hit, da den var dobbelt så dyr som en ny G60 lader. Ladet mer og kunne ta 18K rpm. Tror det var et firma som het Sigtune eller noe i Tyskland/Østerrike som hadde den. Var bilder av en på hjemmesiden til g-laderdoktor før Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 Har sett BBM har hatt G70 og G80, men hva det er for noe, det er ikke godt å si, gitt.. Edit: Dette er porting av inntaket, fra 64 mm - 70 mm - 85 mm. Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg