Stephan Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Originally posted by Wicked Disse trådene har en tendens til å skli ut noe helt ufattelig. På grunn av en eller flere som bestandig skal skrive noe annet enn svar på spørsmålet som trådstarter spør om.. allt annet en det de har selv er HARRY HARRY HARRY HARRY HARRY!!!! Shitt kids! Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Det er som sagt ingen vits med dumpventil på TDI - den har nemlig ikke noe gasspjeld. Og ser/hører jeg en TDI med dump kommer jeg antakeligvis til å daue av latter. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortens Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 Originally posted by Øyvind Ryeng Det er som sagt ingen vits med dumpventil på TDI - den har nemlig ikke noe gasspjeld. Og ser/hører jeg en TDI med dump kommer jeg antakeligvis til å daue av latter. enig, da ville jeg heller anbefale karen å bytte til en bensinturbo bil i steden...bare for å få den blodharry pyyyyyyyysj lyden jeg tror jeg tilter ass mvh morten som kjører diesel UTEN fake-dump eller åpent harry filter Siter '04 Volvo V70 D5 '94 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 Skal man ha lyd på en TDI, så anbefaler jeg å ta av plastdekselet over motoren, så kommer knakke-knakke-lyden bedre fram. Ett annet og kanskje bedre alternativ er å fjerne bakpotta og sette på åpent filter for å optimalisere snurre-snurre-lyden. Det var en god del Golf IV TDI på streetmeet, sånt kan jeg like. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg