summitX Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 noen som vet om det er bare plug and play og hive en mazda 2.0i16v 626 motor i en 626 2.0i 8v 91 mod ???? og hvis det ikke er det, hva må endres/bygges om på for å få det til å passe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killGore Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 Du har vel ikke tilfeldigvis funnet ut av det? Lurer på det samme selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitX Skrevet September 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Originally posted by killGore Du har vel ikke tilfeldigvis funnet ut av det? Lurer på det samme selv Nope Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killGore Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Tror ikke det er noe som må bygges om, men du må bytte girkasse og. Ifølge min lokale mazda forhandler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nissanmicra Skrevet September 4, 2004 Rapporter Share Skrevet September 4, 2004 Må man bytte hele motoren om man vil ha 16V. Går det ikke å bytte toppen? Eller er det mye plunder og derfor like greit å bytte hele motoren... Har 8V motoren og den er veldig bra og har gått lite men jeg kunne tenke meg 16V.. Finnes det en 2 liter med 12V også? hvordan fungerer denne? mvh. Steffen Siter Steffen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killGore Skrevet September 5, 2004 Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 Fra 8 til 16v må toppen (seff.) Stempel, insprøytinga, ledningsnett m/hjerne. Men har ikke gjort dette, så jeg er ikke sikker på alt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole626 Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Det finnes en 2.0 12v, men den har forgasser!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RED HOT Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 mener det er forskjellig borring på 8V og 16V... hvertfall er det forskjellige kjøle og oljekanaler, og mener oxo at det er underspylte stempler på 16V..? gearkasse, innsprut, hjerne, bensinpumpe+rele er heller ikke likt.. dra til en høgger ogplukk rein en 16V..! :) Siter Profesjonell rotekopp på bedringens vei, men kjører meg stadig vill... -00 Leon Signo Rart at ordene RUST,FORD og OPEL alle har 4 bokstaver?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 og hva må skiftes viss eg setter en 2.0 16v motor i min 2.0l 12v gasser ? girkasse, motor og ledningsnettet forran ? eller, er vel like greit å skifte hele driten (skal ha 16v interiør isteden for LX interiøret :D hehe) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RED HOT Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 jepp, alt av ledningsnett fra sikringsboksen og frem til motoren tenker jeg.. men er vel ikke så mye ledninger uansett på den forgasserversonen.. Siter Profesjonell rotekopp på bedringens vei, men kjører meg stadig vill... -00 Leon Signo Rart at ordene RUST,FORD og OPEL alle har 4 bokstaver?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RED HOT Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 og prøv å finn interiøret fra en GLX Plus... digge stoler og pen farge, lys grå velour.. nyere enn 90 da riktignok.. Siter Profesjonell rotekopp på bedringens vei, men kjører meg stadig vill... -00 Leon Signo Rart at ordene RUST,FORD og OPEL alle har 4 bokstaver?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 will do ;) hadde en inne på arbeid en 626 16v glx stv 91 model... damn... så sånn 5 år nyere invendig enn min :eek: lys i dørene, elektriske vinduer framme og bak +++ :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RED HOT Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 jepp, masse utstyr.. Siter Profesjonell rotekopp på bedringens vei, men kjører meg stadig vill... -00 Leon Signo Rart at ordene RUST,FORD og OPEL alle har 4 bokstaver?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RX-7 Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 Den enkleste og trolig billigste, er å kjøpe en GLX med 2.0 16V motor. Siter -1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 glx pluss :D hehe, blir vel noe slikt ja.. finne en som er kondemnert også kjøpe den :) da har eg bremser osv osv osv også :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg