jas Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 når jeg og min far var på vei hjem fra oslo idag havna vi vedsiden av den RÅESTE kadetten jeg har sett! EVER!! den var en blanding av gul og oransje, hadde alu-vinge, fete felger og masse styling... potta var dobbel og var plassert midt under bilen... interiøret var blått med ett blått sportsratt... du som kjørte hadde kort/ikke hår.. og bilen var registgrert CE XXXXX tror jeg... lurte bare på om du har noen bra bilder av bilen din hvis du er her på forumet... så vil jeg gjerne ha! (tok 2 bilder på telefonen men har ikke overførings muligheter til pc... Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Høres mye ut som Tommy Meek sin Opel Kadett E. Sønnen til Frode Meek, som driver billakkering i Slemmestad. Ganske rå kadett ja, stod om den i Bilsport for noen måneder siden. (Eller kanskje det snart er et år siden. Tiden flyr.) Tror ikke han er her på forumet. [OFF-TOPIC] Fikk også vite nå at faren min var barndomsvenn med Frode Meek, så han skulle undersøke om jeg kunne få billig lakkering. :D [/OFF-TOPIC] Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet August 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 mener det var reklame for noe billakerings opplegg på siden der... uansett bilen var RÅ!!! Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stain Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 send bildene fra mobilen på mailen din da....? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 Jeg vil se bilder :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 mulig den er endret etter dette, men slik fremsto den i hvertfall på Gatebil i fjor, samt i Bilsport. og ja, eieren er som dere har nevnt, Tommy Meek. FET bil, men fortsatt litt usikker på om jeg liker fronten helt.. og ikke glem at det originalt bare er en 1.6 da folkens :P Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 Han nevnte vel noe smått om Calibra 16V Turbomotor i den en eller annen gang... altså, konvertering. Men det har sikkert ikke blitt noe enda. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet August 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 der er den jo!!! Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MoMan Skrevet Juli 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 Den bilen er rååå =D Er nok meek sin ja... Han kjører mye rundt slemmestad området ;P Det er mange fete biler der! Jeg vet at han har en hjemmeside med bilder... men.. husker ikke siden :( DOH! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 søkte på slemmestad nettopp og fant denne gamle tråden.. tenkte dere som ikke har sett den feite kadett'n sku få se den, det er tommy meek sin kadett E gsi med en 2L 16v, går no rykter om turbo, men det er ikke på enda trur jeg.. slemmestad's feiteste bil, ikke raskeste, men feitest ihvertfall:D.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenni23 Skrevet Januar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 FET bil, men fortsatt litt usikker på om jeg liker fronten helt.. og ikke glem at det originalt bare er en 1.6 da folkens :P Ikke snakk stygt om 1,6! Har selv en opel kadett 1,6:P...hehe Siter Opel Kadett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 ja er tommy meek! bor i slemmestad ser han en del! men tror han krasja den i sommer.. men han var i bilsport nr 9 tror jeg.. nordens fineste kadett Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
litenrødbil Skrevet Mai 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2009 Har noen flere bilder av kadett E, samme størrelse? Trenger gode indeer til finpuss;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg