benno Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Noen som hvet hvor jeg kan få kjøpt "kasser" til å ha i fremdørene til 5 1/4' elementer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Hos din lokale vw butikk, eller på den lokale bilhoggeren hvis han har fått inn noen av de rette golfene, tror det var standard de siste årene eller noe. Ellers så lager et firma som heter Audioscape høytaler pods til golfer og diverse, er meget pene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benno Skrevet August 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 tøft... Har de web shop også kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Aner ikke, er vel bare å søke, har desverre ikke url liggende til deg, men jeg skal prøve å finne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Google + 5 sekunder = http://www.audioscape.co.uk/ Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benno Skrevet August 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Ja fant det... Men var jo svindyrt.. Er fattig student for tiden, så da må jeg nok bygge selv... Vet du hvor jeg kan finne sånn skinntrekk til å kle kassene med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Får hos Bilradiospesialisten f.eks...eller din lokale møbelsnekker Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k-re Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Backes Ljudbyggeri i Sverige lager mye fint, men det billigste er helt klart å få tak i innerdører fra en corrado. Nederst på disse sitter det en hylle/høyttalerkasse du med litt modifisering kan få til å passe fint i en golf 2. Husk å lage et skikkelig (tett) feste for høyttalerne innenfor innedøra før du monterer alt sammen, hvis det ikke blir tett kan du like gjerne bare montere en diskant der nede. Mye enklere - vil låte likt.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Jeg mener det var laga til for høytaler i de dørtrekkene som jeg fikk med 90 dørene mine.. ligger her å slenger:) Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 eg holder på med å monter i 5" element i mine framdører. det var akkurat plass til 5" der ved vindussveiva od sikanten blir plassert der ved speilet. når eg kjøpte mine 90-dører så var det med slike rusk og rask samler med høytaler kasse med plass til 6" elementer. hadde du vert i uke raskare med å skrive denne tråden så kunne du ha fått kjøpt dei men eg skal bruke dei sjølv no. men desse har vert orginalt på golf før ,da dei passer rett på Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benno Skrevet August 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 kimoajajaj: Hvor mye skal du ha for dem? Mulig å sende dem med posten eller noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg