Gå til innhold

Min første avanserte mod..

Ranger emnet


jas

Anbefalte innlegg

(avansert for en nybegynner :D)

 

Jeg bestemte meg idag for å prøve å style en bil i Photoshop som skulle bli skikkelig rå!

Så da begynte jeg og leite etter en bil som kunne passe til oppgaven, og når jeg fant denne volvoen

 

a547d6c3.jpg

 

så bestemte jeg meg for å begynne...

 

jeg senka, fiksa neonlys, folie på rutene, hvite blinkers, shave'a dører og bensinlokk, lagde spoiler selv, lagde fangerne selv, lagde sideskjørtet selv, satte på ett lite dekal og satte på felger... men de så ganske mongo ut så da tok jeg de vekk igjen... (krom felger blir ikke bra på små bilder :) )

 

så her er det endelige eller elendige? resultatet....

kom gjerne med tips og komentarer.......

 

d5e7d911.jpg

 

 

P'S.... takk til deg som har lagd denna guiden Virtual Modifying.... uten den hadde jeg ikke lært halvparten av det jeg har trent på i forkant av denna bilen...

95' Opel Omega 2.5 V6

89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stylingen ser ut som om den e tegnet på då.. og hjulbuene minner om gaaamle saaber fra 50-60, dekker jo over selve dekket.. soten din ble litt feil og, pga trappen synes gjennom.. vingen syns eg var bra laget =) fra en amatør til en annen ;)

Bil: 07 Volvo V70

 

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LoCDoG

stylingen ser ut som om den e tegnet på då.. og hjulbuene minner om gaaamle saaber fra 50-60, dekker jo over selve dekket.. soten din ble litt feil og, pga trappen synes gjennom.. vingen syns eg var bra laget =) fra en amatør til en annen ;)

 

takk for komentaren.... når det gjelder sotinga så var det meninga att du skulle se igjennom den... gadd ikke å sote den helt svart...

95' Opel Omega 2.5 V6

89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår