magnus_primera Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Jeg bestillte disse; OG fikk disse: http://home.no.net/magnus85/rgm.jpg Disse er vel ikke like? For det første er det jo stygt at den ikke går rundt med lykta? Dessuten går den ikke helt inntil nederst heller, den bøyer seg utover, er dette riktig? Siter 02 VW Golf 1,9 (GT) Tdi 190hk 420nm 4-motion 89 Nissan Sunny - Arbeidsbil x Solgt - 79 Volvo 242 GL - Vinterbil x Solgt *og savnet*- 97 Audi A4 1,8 Turbo x Solgt - 98 Nissan Primera 1,6 SI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberon77 Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Mulig jeg tar feil. Men de der ser ut til å være til P10. Virker litt like di jeg har. Stikk å test dem på en P10 og se om de passer bedre der så har du svaret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony606 Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 vel, for det første er dem du har tatt bilde av snudd opp ned. den lange "tynne" delen skal gå utover mot blinkelyset, og det er nok til P10 ser det ut til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberon77 Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Originally posted by sony606 vel, for det første er dem du har tatt bilde av snudd opp ned. den lange "tynne" delen skal gå utover mot blinkelyset, og det er nok til P10 ser det ut til. Ja. Jeg også stussa over det der. Ser jo nå at han har satt den på feil vei :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnus_primera Skrevet August 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Stusset selv over det da jeg kjøpte dem! Men prøvde først den andre veien, der passet de ikke i det hele tatt. Så trolig har de sendt meg feil, eller? Siter 02 VW Golf 1,9 (GT) Tdi 190hk 420nm 4-motion 89 Nissan Sunny - Arbeidsbil x Solgt - 79 Volvo 242 GL - Vinterbil x Solgt *og savnet*- 97 Audi A4 1,8 Turbo x Solgt - 98 Nissan Primera 1,6 SI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberon77 Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Sjekk om det er en P10 i nærheten å mål på den. passer den der så har du svaret. Så du har iallefall ikke fått til din bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 De ser veldig feil ut:( Er nok ikke til p10 heller!! Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberon77 Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Send dem i retur du. Og be dem få P*kken ut av rompa og send deg riktig sett :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Svaret du får er "Øyelokkene er riktig men dessverre er bilen feil" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberon77 Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Haha. Om de kommer med et sånt svar så tror jeg de får x-antall folk på nakken :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Fikk et lignende svar når jeg bestilte sideblinkers fra ast performance.. hehe... Joda de passer de, du må bare kutte bort litt plastikk samt klippe litt i karosseriet... Gadd ikke hente de ut fra posten jeg. Ringte de og sa fra da.. Svaret: ehhhhhh ok. :P Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg