Chriz CivicMan ;) Skrevet November 18, 2002 Rapporter Share Skrevet November 18, 2002 Bonrath grillen er et godt valg..Kjøp deg en real lyktelist som går over hele, så ser bilen din skikkelig "sint" ut ! Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet November 18, 2002 Rapporter Share Skrevet November 18, 2002 Originally posted by Jonte Kjøp en sånn her grill med badlook :) Ser jo helt amatørmessig ut når man ser glippen mellom panserforlengeren og panseret... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet November 18, 2002 Rapporter Share Skrevet November 18, 2002 Agjell: fått noe pris på opprett og lakkering enda? Min er på oppretting nå.. vært der hele helga.. spent på hvordan det blir... Jævli leit når slik skjer.. lite som skal til.. :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
agjell Skrevet November 19, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2002 Originally posted by NoLimit Agjell: fått noe pris på opprett og lakkering enda? Min er på oppretting nå.. vært der hele helga.. spent på hvordan det blir... Jævli leit når slik skjer.. lite som skal til.. :rolleyes: har ikke fått noen konkret pris, men naobo'n min som er bilmekaniker/oppretter skal jo som sagt gjøre jobben. delene koster meg 3500-4000, så er det lakkering av sideskjermen. har gjør det for meg veldig billig, så jeg havner på 6-7000 tenker jeg, er fornøyd med det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet November 19, 2002 Rapporter Share Skrevet November 19, 2002 Du er ikke alene, nei... Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet November 19, 2002 Rapporter Share Skrevet November 19, 2002 =( Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet November 19, 2002 Rapporter Share Skrevet November 19, 2002 Jeg har en sånn panserforlenger til golf 3 liggende og slenge.. send meg en pm hvis du er intr :D Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet November 19, 2002 Rapporter Share Skrevet November 19, 2002 du kan kjøpe sideskjermer med sånne søte små riller da, det er kult! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 19, 2002 Rapporter Share Skrevet November 19, 2002 Riller? Sånn luftinntak ting? Da har han kræsja på feil side, luftfilteret sitter på høyre side og ikke venstre :) Men, kan jo hive på en annen fanger da? Böse Blick og Bonrath Grill + Golf 4 lykter.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet November 19, 2002 Rapporter Share Skrevet November 19, 2002 Originally posted by Jonte Riller? Sånn luftinntak ting? Da har han kræsja på feil side, luftfilteret sitter på høyre side og ikke venstre :) Men, kan jo hive på en annen fanger da? Böse Blick og Bonrath Grill + Golf 4 lykter.. neinei, tenkte ikke på det. bare så en værstingstyla blå golf 3 engang, og den hadde sånn små riller (kanskje 4 riller på 4-7cm) på sideskjermen, var pent! gjennomført liksom... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
agjell Skrevet November 19, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2002 Originally posted by Jonte Men, kan jo hive på en annen fanger da? Böse Blick og Bonrath Grill + Golf 4 lykter.. Skal hive på Rieger 2-rillers grill og Golf 4 lykter. Fangeren er ikke så ødelagt at jeg trenger å kjøre snømåke hele vinteren med en ny en... Den tar jeg til sommeren :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet November 19, 2002 Rapporter Share Skrevet November 19, 2002 Originally posted by agjell Skal hive på Rieger 2-rillers grill og Golf 4 lykter. Fangeren er ikke så ødelagt at jeg trenger å kjøre snømåke hele vinteren med en ny en... Den tar jeg til sommeren :) høres ikke dumt ut;) men skjønner du hva jeg mener med de rillene, sett det før? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 19, 2002 Rapporter Share Skrevet November 19, 2002 sånn her?? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet November 19, 2002 Rapporter Share Skrevet November 19, 2002 ja, noen lignenes!!!! bare på en golf 3 jeg så det da. det er bare en liten detalj lixom, men faen så kult fordet når det dukker opp sånne ting når du skikker. blir mer imponert liksom! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
agjell Skrevet November 19, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2002 Originally posted by Essex du kan kjøpe sideskjermer med sånne søte små riller da, det er kult! jepp, har lyst på det... jeg tenker du mener sånne: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg