locktite Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 kjøpt meg ny a-b bil!En golf 1,6cl. Fy fanden så økonomisk:D men går som en bøtte møkk da.. Noen bilder. Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeez Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Fire and Ice!!! Den der såg dødsrå ut! Du har fått deg en tøff bil, mye du betalte? Siter Volkswagen - Da weißt man, was man hat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Har alltid lurt på hvordan en bøtte møkk går? Flott bil, jeg er en skap-Golf 2-fan. Vet du hvorfor hjulbuelistene er satt på? Er det rust under? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Er vel ikke en orginal fire&ice. :) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet August 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 jeg ga 4500,-:D ingen rust under skjerm-bue listene. Fikk den billig pga forje ejer mente driv-knuta var gåen men var vist bare en defekt demper. Noe rust på høyer dør-blad. Skal bytte til 88 dører. Fant noen sinnsyke dør hondtak på ei høgger fra en porsche de skal på:D Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet August 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Originally posted by SpeedWell Er vel ikke en orginal fire&ice. :) Nei er ingen fire&ice:) Men bedre det en det orginale faenskapet som sitter i cl. Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet August 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 noen som kunne fiksa en avartar til meg. Kan ikke ha den røde traktorn jeg har der nå! Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeez Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Ah.. neinei, men du har nå de knæsjaste setene EVER ihvertfall :D Siter Volkswagen - Da weißt man, was man hat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Synes ikke du skal rakke ned på 1.6 motoren... :) Min gikk overraskende bra faktisk, målte den til toppfart på 197 km/t med Garmin GPS... Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Hvor lang tid brukte du på den testen? ;) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Originally posted by locktite noen som kunne fiksa en avartar til meg. Kan ikke ha den røde traktorn jeg har der nå! blir det oldschool eller? Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Originally posted by SpeedWell Hvor lang tid brukte du på den testen? ;) Hehe..... :D Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet August 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Originally posted by -carude- blir det oldschool eller? Får se når jeg byner i jobb igjen. Takker for avartaren:) Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Originally posted by Celeborn Synes ikke du skal rakke ned på 1.6 motoren... :) Min gikk overraskende bra faktisk, målte den til toppfart på 197 km/t med Garmin GPS... 197km/t? 1.8l Mk3'en min har en toppfart på 180km/t ifølge vognkortet...? Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Centronic Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Originally posted by mono 197km/t? 1.8l Mk3'en min har en toppfart på 180km/t ifølge vognkortet...? Tja.. Kanskje i frittfall og kjøttkaker til middag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg