Ideal Skrevet November 14, 2002 Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 "Da politiet fikk beskjed om at en kvinne ropte for livet i havnebassenget i Sauda, ga de beskjed om at de ikke kunne rykke ut på overtid. I går ble den 20 år gamle kvinnen funnet død i vannet" http://www.dagbladet.no/nyheter/2002/11/14/353870.html Snuten.. jeg spytter i deres retning! NULL RESPEKT! NULL! Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vakuum Skrevet November 14, 2002 Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 sorry overtid.. sjokkert!!! :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet November 14, 2002 Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 Ehh!!! Hvordan er det mulig... Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 14, 2002 Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 Fy faen. Det er noe av det sykeste!! jeg bruker å jobbe 5 min overtid for at en familefar skal få kjøpe brus til ungene på en lørdagskveld.. Politiet skremmer meg mere å mere.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanette84 Skrevet November 14, 2002 Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 Faen.. overtid??? hva har det med saken å gjøre? folka for å overtidstilleg da jo! no så sinnsykt idiotisk... snuten fortida blir mer og mer korrupte... Siter man ypper ikke med meg med mindre man vil ha bråk senere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet November 14, 2002 Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 Det der minner meg om han med skjult kamera i torsdagsklubben..."sorry, men nå er arbeidsdagen min over for i dag..." -Helt sinnsykt! Poli10et:fucku Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet November 14, 2002 Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 Fy f*** Sjokkert blir faen meg jeg og! Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet November 14, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 http://www.dagbladet.no/nyheter/2002/11/14/353873.html "Dagbladet.no har i hele dag fått beskjed om at Haugaland og Sunnhordland politidistrikt ikke ville kommentere saken før etter 17 i ettermiddag. Polititjenestemannen som skal kommentere saken, var i ettermidadg ikke tilgjengelig" Blir man overrasket? NEI. De vil altså ikke kommentere saken. JÆVLA SNUTESVIIIIIIIIIN! Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 14, 2002 Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 Typiskt da.. Håper han der forbanna politimannen blir straffa, at det går ant.. Men, hun kjerringa kunne gjort mere enn å sitte inne å være redd pga mørket mens noen roper etter hjelp ute.. herregud a.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet November 14, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 Det er ikke gamle damers oppgave å redde folk i livsfare, når de gamle damene ringer til politiet, som vi faktisk bruker våre skattepenger på å betale lønningene til, så bør faktisk de jævla snutesvina gå ut og gjøre jobben sin. Hvis ikke har vi for faen ikke bruk for svina. Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 14, 2002 Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 Aldri hatt bruk for politiet jeg.. Jævla idioter.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet November 14, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 "Han forsikrer at politiet skal rykke ut, også på overtid, dersom situasjonen oppfattes som livstruende." http://www.nettavisen.no/servlets/page?section=2&item=241704 Da er altså ikke situasjonen livstruende nok ved drukningsulykker? Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet November 14, 2002 Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 det er vel nå vi skal si som alle de polti elsekra her inne "det gjør jo bare jobben sin på best mulig måte" haha, jeg har sagt det heletiden, polti folk har jeg NULL respekt for! mennesker som må inn i en uniform for å bli hørt! HORSJEEE Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet November 14, 2002 Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 Det der var bare for jævlig, jeg mister respekten for politiet for hver dag som går :mad: Nå nærmer den seg nullpunktet.... Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jumbo Skrevet November 14, 2002 Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 Originally posted by Ideal http://www.dagbladet.no/nyheter/2002/11/14/353873.html "Dagbladet.no har i hele dag fått beskjed om at Haugaland og Sunnhordland politidistrikt ikke ville kommentere saken før etter 17 i ettermiddag. Polititjenestemannen som skal kommentere saken, var i ettermidadg ikke tilgjengelig" Blir man overrasket? NEI. De vil altså ikke kommentere saken. JÆVLA SNUTESVIIIIIIIIIN! selvsagt er dem ikke tilgjengelig etter kl 17. da er jo arbeidsdagen over.. ;):rolleyes: men serriøst mener jeg onkel har tissa på leggen litt vel mange ganger i det siste... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg