Hazert Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Hei, jeg har noen spørsmål til eieren av denne bilen: Noen som har epost adressen til han? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Har ikke svar på spørsmålet ditt.. men den der, den var fiiin!! Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jooey Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 den har vært til salgs flere ganger på autodb.. g60turbo.. meget pen! søk der og se hva du finner... Siter New Beetle ....fyre me diesel, smører kjedet med smult, og rører tytter me`en om høsten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Originally posted by Jooey den har vært til salgs flere ganger på autodb.. g60turbo.. meget pen! søk der og se hva du finner... Vist du skal ha adressen er det ikke verre en å ringe til biltilsynet og spør.. Reg nret viser på bildet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Kamerat av meg hadde den bilen en liten stund. Vet ikke helt hvor han solgte den til men. Kan jo alltids høre med ham. Hva er det du lurer på da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Originally posted by NoLimit Kamerat av meg hadde den bilen en liten stund. Vet ikke helt hvor han solgte den til men. Kan jo alltids høre med ham. Hva er det du lurer på da? så det var den du mente som var finere en lilla golfen i Øyer? joa den var fin den der. mvh vemund EDIT: så salgsannonsen nå, og må si "men ikke finere" ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=507990 der står tlf nr, tok 10 sekunder å finne. syns forresten den ser ut som et juletre. Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Den er fet bak, untatt de lexus-lyktene. Men forran er den ikke pen!! Ser litt jalla ut... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Originally posted by Laaars Den er fet bak, untatt de lexus-lyktene. Men forran er den ikke pen!! Ser litt jalla ut... Veit du hvordan lexuslykter ser ut??? :rolleyes: Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Originally posted by passat kara så det var den du mente som var finere en lilla golfen i Øyer? joa den var fin den der. mvh vemund EDIT: så salgsannonsen nå, og må si "men ikke finere" ;) MYE penere... og verdt mer enn den i øyer.. ;) men.. treffer man den rette smartingen får man solgt det meste til masse penger ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Originally posted by vwfreak Veit du hvordan lexuslykter ser ut??? :rolleyes: Ja, jeg vet hvordan lexus-style lykter ser ut. Sånn: Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Originally posted by NoLimit MYE penere... og verdt mer enn den i øyer.. ;) men.. treffer man den rette smartingen får man solgt det meste til masse penger ;) hmm syns ikke den var penere jeg men smak og behag :) men godt mulig den er verdt mere ja. hehe prisen var vel stiv uansett den. vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Han som bygde den er fra Eidskogen (Like utenfor Kongsvinger)ett sted trur jeg, mener også han har skrivd en par linjer her på forumet også. Trur det var en diesel engang i tia, sto "Low, Phat & Slow" i stripa på frontruta. :) Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Står TD bakpå'n på det øverste bildet. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dyngman Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Hmm litt offtopic ja men er det bare meg som synes det er litt stiv pris på den eller?100k?:rolleyes: :rolleyes: Siter Dyngman, Det er bedre å være liten og kjapp en stor og slapp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg