-cardudde- Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Blei ikke så bra;) Edit: Update Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet August 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 så hyggelig at dere svarer, Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 bare hyggelig;) :D veldig bra mod det der..men når du senka bilen ble det igjen en kant øverst i bildet..men det er ikke mye du har gjort med bilen da...og bakfelgen er flat..fikser du det blir den enda fetere;) Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Kanskje cleane resten av bilen? skifte farge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet August 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Originally posted by MSpeed bare hyggelig;) :D veldig bra mod det der..men når du senka bilen ble det igjen en kant øverst i bildet..men det er ikke mye du har gjort med bilen da...og bakfelgen er flat..fikser du det blir den enda fetere;) kommer en uptdate snart;) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet August 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 update:) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dodgy Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Blir skikkelig stilig den der poloen, det du nå kan gjøre er jo å sote ruten og sette på noen digge potter? Siter Bilen min starter ikke :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet August 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Originally posted by Dodgy Blir skikkelig stilig den der poloen, det du nå kan gjøre er jo å sote ruten og sette på noen digge potter? takker:) Har du noen bilder av noen digge potter eller? Finner ikke noen på virtual modyfing, Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kehsi Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 bare å søke etter det på google.. prøv "exhaustpipes" .. da tenker jeg det kommer 20 000 sider med potter... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet August 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Originally posted by Kehsi bare å søke etter det på google.. prøv "exhaustpipes" .. da tenker jeg det kommer 20 000 sider med potter... takker;) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 har du orginal bilde? Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet August 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Originally posted by dalheim har du orginal bilde? Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Måtte bare prøve meg nå som originalen var her: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg