GTI_Biatch Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 hva me å legge ned viskern foran? tru e møtte deg på e6 øyer-lhmr her en dag, tøff bil :) vemund Visker'n blir slik trur jeg.. synes det er tøft jeg :) Ja det er godt mulig at du gjorde.. kjørte til øyer på fredag og mandag vaffal.. Takk for det :) Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Skulle hatt nye baklykter.. Slike crystal clear baklykter.. noen som har slike til salgs eller veit om noen som har så si ifra :) Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo6N Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Skulle hatt nye baklykter.. Slike crystal clear baklykter.. noen som har slike til salgs eller veit om noen som har så si ifra :) en på i vw audi klubben som selger slike lykter billig http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=53228 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 tok du takluka fra audi 80? audi 80cc? bolt on? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 har en bekjent.. han jeg skal kjøpe motorn av.. samme bilen har takluke, kansje jeg skal kjøpe den! :P Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Mai 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Selger baklyktene mine til h.b hvis det er noen som er intr.. Er g60 baklykter,røde og svarte.. de er hele og fine.. Lene :) Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 front lyktene da? :P Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 front lyktene da? :P hehe...de er ikke til salgs ;) Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Noen som veit hvor de selger 80 senkefjører til golfen.. eller er det noen her som har det til salgs?? :) Eller hvis det er noen som har et justerbart eller veit om noen så si ifra :) Har forresten kjøpt meg g60 bredding og skjørt nå.. nytt fra fabrikk.. tihi ;) Lene. Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 har ikke du orginale dempere A? isåfall tror jeg du burde glemme 80 fjører ! gå for et høydejusterbart når du først er i gang..du kommer ikke til og angre på det ! Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 har ikke du orginale dempere A? isåfall tror jeg du burde glemme 80 fjører ! gå for et høydejusterbart når du først er i gang..du kommer ikke til og angre på det ! har ikke det nei.. når jeg kjøpte 60 fjørene så følgte det også med dempere.. kjem an på hvor mye de koster.. og på penga.. men er det noen som veit om noen som har justerbart eller 80 fjører så si ifra :) Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 http://www.eyecandyracing.no selger justerbart til ca 4000,- ikke bare supersport men også Vmaxx som skal være bedre. De har også vanlige senkefjærer fra 40mm til 80mm Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 http://www.eyecandyracing.no selger justerbart til ca 4000,- ikke bare supersport men også Vmaxx som skal være bedre. De har også vanlige senkefjærer fra 40mm til 80mm okay.. takk,det skal jeg sjekke ut :) Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 kjøpte vmaxx hos eyecandy for ikke lenge siden. veldig bra sett og bra stivt når du måkker golfen nedpå ;) Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 kjøp det samme som dan! supersport. billig og bra .. :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg