Gå til innhold

Endelig kjøpt meg bil!:)

Ranger emnet


GTI_Biatch

Anbefalte innlegg

jeg besitter masse bilder av bilen hennes.. men ... hva er det som er så gøy med å se på en fullstendig strippa bil da?

`

 

skal ta bilder av den når den er ferdig! :) dermed basta.. du har ingen valg lene.. skal ha kjørebilder og

 

hehe...du skal få lov til å ta så mange bilder du bare vil.. tehe..

 

jeg er ikke noe flink til å ta bilder så..

Obs, les signaturreglene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

få se litt bilder da..bilder fra prosessen burde jo være en stor del av en prosjekttråd mener nå jeg.. :hello:

 

har tatt bilder gjennom hele prosessen,men legger de ut når bilen er ferdi! :)

 

Var egentlig meininga at alt skulle være hemmelig,men ble visst ikke slik læll..

 

Så bilder kommer etter hvert :)

 

Men jeg kan si at den blir lakka i løpet av helga :D Forhåpentligvis,hvis alt går etter planen ;)

Obs, les signaturreglene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FYYYY FAAAEEENNN for en RÅÅ farge... er så sinnsykt kul.. :D

 

Nei nå gleder jeg meg til å montere hele shiten og sette meg i bilen og kjøre!! :)

 

Har igjen en del arbeid.. kan nevne noen av tingene :

 

-Sandblåse og lakke felgene

-Lakke og pusse fangere,lister,bredding,skjørt

-Montere helt nye ruter rundt om

-Montere lykter

-Overhalle gti motoren og sette inn igjen den

-bygge anlegg

 

er nok mere også men det jeg kom på nå..

 

Skal ihvertfall prøve på å få bilen kjørbar så jeg kommer på treff på våler den 14 august,er ikke sikkert alt er ferdig men det kjem etter hvert som penger strekker til osv..

 

Skal prøve å få lagt ut bilder under hele prosessen når jeg har fått lagt de inn på data'n! :)

 

Men fargen er helt annerledes i virkeligheten enn på bilde :D

Obs, les signaturreglene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilder bilder bilder. btw vinni i lotto i det siste eller? :p

 

hva slags treff er det på våler den 14 ?

 

Bilder kommer :)

 

Nei,hadde jeg bare gjort det så ;)

 

hmm..usikkert.. meinte jeg har hørt noe om at hadeland skulle arrangere treff på våler der da sånn som i fjor.. men er godt mulig jeg har rota litt med det.. hehe...

Obs, les signaturreglene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder kommer :)

 

Nei,hadde jeg bare gjort det så ;)

 

hmm..usikkert.. meinte jeg har hørt noe om at hadeland skulle arrangere treff på våler der da sånn som i fjor.. men er godt mulig jeg har rota litt med det.. hehe...

 

 

sjekka nå. og ekke noe treff før helga 20 august. da er det andre hovedtreff på rudskogen. men, en del drar til tyskland den helga på treff der istede. schafflund for min del ;)

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder kommer :)

 

Nei,hadde jeg bare gjort det så ;)

 

hmm..usikkert.. meinte jeg har hørt noe om at hadeland skulle arrangere treff på våler der da sånn som i fjor.. men er godt mulig jeg har rota litt med det.. hehe...

 

Spurte du ikke om det her før du skrev nå. ;)

 

Du får heller bli med oss til Schafflund. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kommer jeg med en liten bildeoppdattering for lene! var akkurat nedom rett etter at bilen var ute av boksen og knipsa noen bilder!

 

 

er et SYKT fargespill i denne lakken, men det går nesten ikke ann å se det når man tar bilder! det må oppleves IRL! seriøst!

 

 

bilen kommer til å bli drit fin når den er satt sammen!

 

 

uansett, her kommer det noen bilder, ENJOY!

 

dsc_5.jpg

 

dsc_0020.jpg

 

dsc_7.jpg

 

dsc_0027.jpg

 

dsc_0023.jpg

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår