Kennet Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Originally posted by Hayabuza ÆSJ!!!! STYGGE STYGGE STYGGE STYGGE FLATPANSER DRITT!!!!!!!!! skulle aaaaldri vært påtenkt... Lenge leve snutebiler Hayabuza er en hobby og det er å klage på alt som er andres og ikke hans! Uansett hva man sier eller gjør, så har han noe å klage på det! Så dere kan jo gjøre som meg... drite i han! ypperlig! Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse_GT Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Originally posted by Hayabuza ÆSJ!!!! STYGGE STYGGE STYGGE STYGGE FLATPANSER DRITT!!!!!!!!! skulle aaaaldri vært påtenkt... Lenge leve snutebiler jeg har flat panser! og heg er stolt av det!!!:mad: :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimosabi Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Flatpanser er nesten like fint som 86mod. panser og oppover. Helt konge blir det med flatpanser og 86--> grill. Min mening. KRH sin gamle gjorde seg greit med flatpanser den.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Originally posted by [-PaRtY-] Dette er et bra eksempel på hvordan en 240 ikke skal være... Den skal være lav med (nesten) originalt utseende, store felger, bra hjuloppheng og mye hk. WORD!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thjemaas Skrevet August 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Og jeg har en helt orginal 242 fra 1980!! Og der er det ikke mye snakk om snutepanser nei. OG JEG SYNTES DET ER DEN FINESTE FRONTEN!!! MEN jeg går ikke rundt å prater drit om andre sine biler, alle har hver sin smak og er fornøyd med det. Kan det ikke da bare forbli slik?? Men er vell ikke til å unngå at noen, uansett forum eller tema, kommer til å legge inn svar der det er drittprat om andres biler og synspunkter?? Tviler meget sterkt på det..... dukenukem Siter Audi TT 1.8TQ 01-mod. *Solgt* Honda Accord 2.0 VTEC..94-mod. *Solgt*Opel Kadett 1,3..84-mod. *Solgt*VW boble 1,3..66-mod. *Solgt*(Volvo 242 b230a..80-mod.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Euro-96 Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Hehe.. For noen år siden hjalp jeg KRH å hoppe i stykker etpar snutepanser.. Først DA ble de pene!:D :D :D Siter better to be first in hell than second to heaven Volvo 242 turbo-82 Volvo 245 turbo-93 Volvo 945 turbo-98 Team Losi LST2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 personli synes jeg halvsnute er pent jeg :) elr flat... snute sux ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 flatpanser = ser mer sportslig ut Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Originally posted by Mambo flatpanser = ser mer sportslig ut det gjør nå styling også da ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fast4all Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 peneste panserne er nå dem med nedsøkk på midten da... (sånn som jeg har) Siter Ser du meg i speilet så legg deg til siden så slipper jeg å gjøre så mye ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Originally posted by Hayabuza ÆSJ!!!! STYGGE STYGGE STYGGE STYGGE FLATPANSER DRITT!!!!!!!!! skulle aaaaldri vært påtenkt... Lenge leve snutebiler Delvis enig, den burde hatt snutefront og GLT-grill. Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 syns snutepanser e finest.. men den med flatt her var faktisk så fin at den ikkje trenger snutepanser.. fins noen som e helt rå med flatnose.. halvsnute e nesten utilgivelig, då skal den være JÆVLI rå for at det går bra. har sett 1 som tok seg ut med sånn.. Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hayabuza Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 blæh... er vist bare trøndere som vet hvordan fronten på 240'n skal se ut! (og et par andre utskudd da.. sikkert trøndere i forrige liv elsn) Flatpanser passer hjemme på skroten... langt borte over under igjennom og bortom... Flatpanser funker bare som akebrett... Nastyboy: jeg elsker deg også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen_mg Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Originally posted by Hayabuza blæh... er vist bare trøndere som vet hvordan fronten på 240'n skal se ut! (og et par andre utskudd da.. sikkert trøndere i forrige liv elsn) Flatpanser passer hjemme på skroten... langt borte over under igjennom og bortom... Flatpanser funker bare som akebrett... Nastyboy: jeg elsker deg også... Det må da gå an å glede seg over at andre har pene biler. om de synes flatpanser er penest, så kjører de med det... da kan du kjøre med 20 snutepanser oppå hverandre om du vil!!! Er ingen som sitter å klager over alt de andre har bygget vettu. eier ikke form for respekt for andre, som skal ha mye skryt for de de har klart å utrette!!! Grow Up!!! Siter http://www.volvo-racing.i2.no Volvo 242 Turbo Volvo 242 Turbo banebil 1984 Volvo 244 Arbeidsbil/Reservebil 1987 BMW 320d touring E46 2001(Familiebilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimosabi Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Du hakke utretta så utrolig mye ved å bytte panser på bilen da.:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg