Infinal Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Vurderer nå å selge prosjektbilen grunnet et nytt prosjekt..... Bilen selges uten motor, men kan evn. få med 2,3l 10 v motor løst... Bilder/info http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=19317&perpage=15&pagenumber=1[/url] http://audiforum.tk og Egil A. Klinkenberg.... Pris: Bud. Ring på 906 37 440 etter kl. 1600.... Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Nei nei... Det her får du ikke lov til!!! :D Få den ferdig nå.. Blir jo helt konge..... ;) Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLeon Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Kom med en ca. pris da.....meg og en kamerat tenkte samme tanke som deg.........men ikke vist d blir for dyrt ! Siter Civicen er solgt, og 2002 Seat Leon 1,8 20vt er innkjøpt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinal Skrevet August 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Originally posted by vwfreak Nei nei... Det her får du ikke lov til!!! :D Få den ferdig nå.. Blir jo helt konge..... ;) He he, nytt prosjekt på g.... Men kan vel hende at den blir stående.... Har akkuratt kjøpt meg en 1990 mod. Audi 90 med skinn/alt el utstyr, Org.Rs2 fanger/panser osv.. Får jeg ikke solgt bilen kommer den bare til å stå til jeg får tid og ork til å få det i sammen igjen.... Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinal Skrevet August 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Originally posted by LSI Coupe Kom med en ca. pris da.....meg og en kamerat tenkte samme tanke som deg.........men ikke vist d blir for dyrt ! Du har PM... Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Du har lakkert den nye fangeren samt forskjerma du satt på? Den 2,3l motoren er det vansklig å få den til å funke, legge opp nytt ledningsnett osv? Prisantydning? Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.R.Giulietta Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Nå kjenner jo ikke jeg så mye til bilen din da :rolleyes: men jeg syntes ikke du skal selge den. Det er vel ikke penger det står på.. kan du ikke bare sette den til side så lenge da? Verkstedet er jo mer enn stort nok. Og nå forsvinner vel snart golfen også. P.S du har fått en melding på din tlf Siter Alfa Romeo Giulietta -84 prosjekt Alfa Romeo GTV6 -85 Alfa Romeo GTV6 -84 corsabil Alfa Romeo 75 QV -91 bruksracer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.R.Giulietta Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 for de som måtte være interresserte så er det samlet noen bilder av bilen til Infinal på http://members.lycos.co.uk/rakerholm/Egil&LarsE.htm Her kan dere kikke litt og gjøre dere noen tanker rundt bilen Siter Alfa Romeo Giulietta -84 prosjekt Alfa Romeo GTV6 -85 Alfa Romeo GTV6 -84 corsabil Alfa Romeo 75 QV -91 bruksracer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audia3 Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 detter er ikke quattro dette?? det er en FWD? HVor tok ur-Q motor vegen? Siter 02 mod a4 x-91mod mx5 FM 1.6turbo til salgs! x-00- Passat x-84 mod 244 "lørja" x-audi coupe x-honda civic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.R.Giulietta Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 den er der den men det er ikke noe bilde av den tror jeg Siter Alfa Romeo Giulietta -84 prosjekt Alfa Romeo GTV6 -85 Alfa Romeo GTV6 -84 corsabil Alfa Romeo 75 QV -91 bruksracer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinal Skrevet August 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Når det blir sagt på den måten får jeg ikke lyst til å selge den.... F..n Ur motoren har jeg enda, den som skal nedi den nye bilen..... Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 du har ikke en orginal audi 90 fanger liggenes...som du vil selge??? Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg