Breda Skrevet August 1, 2004 Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 Jeg skulle ha skiftet farge på en bil. Det er fire bilder og jeg skulle hatt to i en farge og to i en annen. er det noe som kan hjelpe meg med det??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet August 1, 2004 Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 Post linker til bildene så prøver vi oss her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breda Skrevet August 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 Jeg har bildene på maskina mi og kan sende de på mail Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet August 1, 2004 Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 send de til meg og så skal jeg se hva jeg kan klare å gjøre jc_aardal@hotmail.com Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg