Lillebil Skrevet Juli 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 Jeg fjerner rust fra bilen min nå. En Peugeot fra 1986. Den har litt rust og korrosjon som er vanskelig å fjerne. Rusten får jeg vekk, men er det veldig viktig å fjerne korrosjonen? Rusten går rett igjennom noen steder, og jeg skal bygge bilen så den er som ny. Noen som vet om bedre metoder for å fjerne ALL rust, uten å bruke drill med slipeskive? F.eks. noe rustfjerning etc? Lillebil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Juli 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 en kvadratmeter med bilplåt og et sveiseapparat. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Juli 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 ett ord min venn om fjerning av rust, ett ord : SANDBLÅSING Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2011 Sjekk ut produktene fra http://www.rusthjelp.no 7 år gammel tråd dette - som flere av de andre trådene du poster reklame i. Vennligst ingen reklamespamming! Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mirtunuku Skrevet Oktober 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2011 Hei. Jeg fant ikke helt frem her så jeg bare sender ut et lite innlegg som jeg håper dere har tid til og svare på. Hadde bilen min inne til fjerning av rust over frontruten( gjort svart ). Når jeg fikk tilbake bilen 1.5 uke etterpå var det plutselig en nokså stor rustflekk på bakluka mi. Jeg vet med 100& sikkerhet at den ikke var der før jeg leverte inn bilen. Det jeg da spør dere om er hvordan de har klart dette ? Finnes det altså en oppskrift på å lage rust? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2011 En "nokså stor" rustflekk kommer på et par uker ;) Rusten har nok vært der fra før, skjult av lakk, som med hensikt eller tilfeldigvis ikke er der nå. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Oktober 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2011 Jeg vet med 100& sikkerhet at den ikke var der før jeg leverte inn bilen Ja, de har vel pusset vekk lakk og spylt med masse saltvann der for at det skal begynne å ruste, slik at de får mer jobb = mer penger.... :hammer Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg