Phantom Skrevet Juli 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 Da bilen er ombygd og det ikke finnes noen instruksjonsbok har jeg ett simpelt spm.. Hvor mange liter motorolje skal fylles ved bytte av kun olje, ikke filter på g60/rallyemotoren ? Mitt første gjett vil være 3,5l Noen som har noe korrekt ? Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet Juli 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 Originally posted by Phantom Da bilen er ombygd og det ikke finnes noen instruksjonsbok har jeg ett simpelt spm.. Hvor mange liter motorolje skal fylles ved bytte av kun olje, ikke filter på g60/rallyemotoren ? Mitt første gjett vil være 3,5l Noen som har noe korrekt ? tipper det er mer jeg..... Fylte 4.2 på EV'n min uten filterskift.... MEN: fyll for faen på 3.5 liter, start og la den gå bare et par sek. stopp. vent litt. også peiler du olja! etterfyll hvis nødvendig.... ikkeno problem yodude Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Juli 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 Originally posted by K-JetronicGTi MEN: fyll for faen på 3.5 liter, start og la den gå bare et par sek. stopp. vent litt. også peiler du olja! etterfyll hvis nødvendig.... ikkeno problem yodude Selvfølgelig,blir vel å gjøre det, men skader aldri å ha eksakte tall Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Juli 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 4 liter med oljefilter. 3,5 uten oljefilterbytte om man er så mongo og ikke bytter det ;) +- litt da, det er det alltid... Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Juli 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 Originally posted by G60Turbo 4 liter med oljefilter. 3,5 uten oljefilterbytte om man er så mongo og ikke bytter det ;) +- litt da, det er det alltid... Tænks Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg