Flasher Skrevet Juli 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 Ja, har da altså gått til innkjøp av en rekord e, 86 modell, med 150k på telleren.. Det er ikke ille.. motoren går som ei klokke, ikke en ulyd, og beste av alt, fikk den for 2500, nesten rustfri er den også, så her er det bil i ett par år :) Får den vel igjen fra EU kontroll i dag, da jeg har hatt den på verksted for å fikse bremsene.. Skal lakkes i helgen, mørke blå :) Men det jeg egentlig skulle spørre om, var om noen hadde noen hvite blinkere som passet..? Senator? Må ha hvite, ser ikke bra ut med orange Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet Juli 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 Må bruke blinkers fra senator a, og kappe i skjermene.les her Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Juli 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 der sto det endel bra :) takk Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg