Mk2-16v Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 Har så vidt begynnt å bredde skjermene slik at jeg får plass til Brock B1 9x16" ET 15 felgene mine. Jeg er langt i fra noen ekspert på karrosseri arbeid så hvis det er noen her som har tips så er det bare å skrike ut ;) Grunnen til at avstanden mellom dekk og skjerm er så stor er fordi motoren er tatt ut. Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Juli 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 Jeg begynner å lure på om det blir (ser) for breit ut.....hmmmm Åssen er det når jeg får inn motoren, når fronten blir presset ned, hvordan vil hjul og skjermkant være i forhold til hverandre? Vil hjulet gå inn litt på toppen? (hvis dere skjønner hva jeg mener) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 ikkje ofte man ser biler som er bare bredda framme og ikkje bak.:D :D :D :D :D kjør den stilen:dude: :dude: Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Juli 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 Originally posted by jettamaster ikkje ofte man ser biler som er bare bredda framme og ikkje bak.:D :D :D :D :D kjør den stilen:dude: :dude: He he he :D Tenkte det var lurt å begynne foran i tilfellet jeg fucka det opp. Litt lettere å bytte skjerm foran enn bak. Mulig at jeg prøver bak i morgen, hvis jeg tør. Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 Om jeg var deg, så ville jeg også skåret opp hjulbuen, og vrengt den litt oppover. Da må du sveise inn trekanter der hvor hjulbuen er skåret. Vinkelen endres, og du har mer plass og hjulbuen kommer lengre ut. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Juli 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 Originally posted by SpeedWell Om jeg var deg, så ville jeg også skåret opp hjulbuen, og vrengt den litt oppover. Da må du sveise inn trekanter der hvor hjulbuen er skåret. Vinkelen endres, og du har mer plass og hjulbuen kommer lengre ut. Kan jeg vrenge den oppover for hånd, er vel lurt å bruke en slik valse sak vel? Hvis jeg gjør det så blir vel hjulbuen enda breiere, synes nesten den ser for brei ut nå jeg ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 Valse vil ikke fungere, så det må bøyes til for hånd. Etter hva jeg ser nå, så stikker Felgen utenfor hjulbuen? Jeg skal såfall ikke ha 9x16 på min en gang til når jeg bytter felger til vinteren. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Juli 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 Originally posted by SpeedWell Valse vil ikke fungere, så det må bøyes til for hånd. Etter hva jeg ser nå, så stikker Felgen utenfor hjulbuen? Jeg skal såfall ikke ha 9x16 på min en gang til når jeg bytter felger til vinteren. Tja, tror felgen går akkurat innenfor men det er vel på hengene håret ;) Nei det er ikke bare bare med breie felger men jeg håper det ser sånn ca. ok ut når jeg er ferdig ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 Du kan jo alltids gå for litt smalere felger og senke mye, slik som hjulbuen er nå. Da vil jo den se griselav ut. ;) Lykke til, du får det sikkert til. :) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Juli 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 He he he :D Joa.. men folk vil sikkert tro det var photoshop når halve hjulet er oppe i hjulbuen. Men kult ville det vært ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet August 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Prøver meg på bakskjermene i dag. Vanskelig å se om det blir rett uten vekta fra motoren (bilen peker oppover i fronten). Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R|ppeR Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Ahhh...har du de felga på når du driver med slikt arbeid?? ekstrem sport!! en liten sleiv med vinkelslipern eller noe sånt så........ Siter Ford Taunus 1975 mod 2.8 Sierra 1986 mod 2,0 X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3 X-Golf Mk2 1985 mod 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 FAEN! Går ikke 9x16 oppunder originale skjermer bak??? :( :( Skal jo faenmeg hente meg Azev model A 9x16 neste uke... 2nd thoughts.......:rolleyes: de hadde 25 i innpress da.... tror jeg..... Har faen ikke tid til å begynne å modde skjermer. Har nok å gjøre med den jævla bilen + stress på jobben for tida.... Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet August 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Originally posted by K-JetronicGTi FAEN! Går ikke 9x16 oppunder originale skjermer bak??? :( :( Skal jo faenmeg hente meg Azev model A 9x16 neste uke... 2nd thoughts.......:rolleyes: de hadde 25 i innpress da.... tror jeg..... Har faen ikke tid til å begynne å modde skjermer. Har nok å gjøre med den jævla bilen + stress på jobben for tida.... Brock felgene mine har 15 i innpress og det hadde gått med litt rulling av hjulbuen. Men jeg valgte å gå for bredda-look ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Originally posted by K-JetronicGTi FAEN! Går ikke 9x16 oppunder originale skjermer bak??? :( :( Skal jo faenmeg hente meg Azev model A 9x16 neste uke... 2nd thoughts.......:rolleyes: de hadde 25 i innpress da.... tror jeg..... Har faen ikke tid til å begynne å modde skjermer. Har nok å gjøre med den jævla bilen + stress på jobben for tida.... sonick har 9x16 et 25 å med null fjøring å gul koni skrudd til så "går det greit"..... ikke forvent at det skal gå med 3 stk baki ;) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg