Goop Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 Har lurt på om eg skal kjøpe meg ein skikkeli vinter bil snart.. Ikkje noen som har en god gammal 2.8 diesel til salgs for en veldi liten penge vel??:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skylaurel Skrevet Juli 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 Hmm Har en 90mod 2,8Dlx, men 37k er vel ikke akkurat en liten penge babyhmm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Juli 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 nei...ikkje akkurat.. tenke meir på ein frå begynnelsen av 80-tallet.. Ein god gammal:D:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svallen Skrevet August 7, 2004 Rapporter Share Skrevet August 7, 2004 Kjenner ein som ha diesel Laurel ifra 86,han selger den muligens.Har nettopp vært EU godkjent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet August 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Kjøpte meg ein 2,4 slx på fredag (88 mod)..så trenger ikkje bil no lenger..... Har kongebil no... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozby Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Hører så mange som sverger til Laurel'n. Er det kongebil, og hvorfor??? Den ser jo så "traust" ut. (Er jo på utkikk etter vinterbil, så kanskje en sånn hadde vært no) Siter 87/89 Sierra Cosw sedan (Solgt) nå Toyota HiAce i påvente av noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skylaurel Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Tja ikke lett å si hvorfor så mange sverger til Laurel... Jeg kjører Laurel fordi de er utrolig lettkjørt, DRIFTSIKKER, mye comfort(til å være 80talls biler) Med et par greie felger ser faktisk ikke så kjedelig ut heller... Er god på vinterføret med en sandsekk baki :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet August 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Er god på vinterføret uansett.....(RWD!!!!!) Og KONGE å kjøre...Spes 3.0 literen... går godt:D men prøv å få taki en med delt bakaksling....mye bedre å kjøre..:D:D:D:D:D En 2.0 liter er noe å styre unna... kjedelig bil... Men ellers er jo laurel en Rolls Roys til en oki penge:D Enkelt og greit en SJEFSBIL....(P.I.M.P) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg