Cathan Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 Har nettopp fått meg parabol og da lurer jeg på om noen vet om noen bil programmer. jeg har bare Viasat. Canal Digital kommer om en stund. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pantera Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 TV3+ (dansk) sender Top Gear mandag til fredag en stund etter midnatt. BBC World sender nå nye episoder av Top Gear på fredager eller lørdager (husker ikke helt), 19:30. Går også på BBC2. Det er vel det eneste av bilprogrammer på Viasat. Aner ikke om Canal Digital har noe annet. Men jeg savner gode gamle 'Prestanda' som gikk på en eller annen svensk kanal. Husker selvfølgelig ikke hvilken. Noen her som vet? Beste bilprogrammet ever? mvh Pantera Siter '07 Citroén C4 1.6 HDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 Originally posted by pantera Men jeg savner gode gamle 'Prestanda' som gikk på en eller annen svensk kanal. Husker selvfølgelig ikke hvilken. Noen her som vet? Beste bilprogrammet ever? mvh Pantera Gikk ikke det på svensk TV5..? Mener å huske det... Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjernen Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 NRK2 sender Top Gear på Søndager kl 2010, og det er en kanal som heter Canal Motor på Digital, har sett litt der så gled deg..... :D Tror også de har nettside som er oppe nå, de har hatt litt problemer. Siter imstupid "Veteran-råner" Das Blitz 4 ever.... Wagen und Bayer sugen...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drPhibes Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 top gear på nrk er det lite poeng i å se på. programmene blir klipt ned fra en time til 25 minutter når de sendes på nrk, og i tillegg er de eldgamle (fra før nyttår). har du fastlinje (dsl, kabel etc.) kan du laste ned hele episoder her: http://gear.viper007bond.com/downloads.php Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pantera Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 Gikk ikke det på svensk TV5..? Mener å huske det... svensk TV5 har jeg aldri fått inn, så jeg har nok ikke sett det der. Der jeg bodde før, hadde jeg bare disse svenske kanalene; svt1, svt2 og tv4. Så det må ha vært en av disse. TV4 høres mest sannsynlig ut.....har Canal Digital denne? Skal nemlig bytte så snart bindingstida går ut hos Viasat. mvh Pantera Siter '07 Citroén C4 1.6 HDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg