nitewlkr Skrevet November 11, 2002 Rapporter Share Skrevet November 11, 2002 Originally posted by LupoB0Y Beregnet forsikring på bilen min hos aktiv24 nå.. pris: 10.900kr i året. nå betaler jeg 9500 hos IF.. Du har jo Dulpo GT... er for mye motor i den..:D :D Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet November 11, 2002 Rapporter Share Skrevet November 11, 2002 Originally posted by nitewlkr Du har jo Dulpo GT... er for mye motor i den..:D :D Ja, det koster å være kar :D Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet November 11, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2002 Originally posted by LupoB0Y Ja, det koster å være kar :D ha hva sier du til 80,000,- i året a. Eller det beste var ca 125,000,- på RS2'n Det er snakk om fast ny forsikring på en dritt unge på 23 år 0 bonus og en Audi RS2 Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet November 11, 2002 Rapporter Share Skrevet November 11, 2002 Originally posted by RS2 ha hva sier du til 80,000,- i året a. Eller det beste var ca 125,000,- på RS2'n Det er snakk om fast ny forsikring på en dritt unge på 23 år 0 bonus og en Audi RS2 :eek: Betaler du virkelig så mye nå? Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet November 11, 2002 Rapporter Share Skrevet November 11, 2002 Originally posted by RS2 ha hva sier du til 80,000,- i året a. Eller det beste var ca 125,000,- på RS2'n Det er snakk om fast ny forsikring på en dritt unge på 23 år 0 bonus og en Audi RS2 0 bonus er umulig da..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet November 11, 2002 Rapporter Share Skrevet November 11, 2002 Originally posted by RS2 ha hva sier du til 80,000,- i året a. Eller det beste var ca 125,000,- på RS2'n Det er snakk om fast ny forsikring på en dritt unge på 23 år 0 bonus og en Audi RS2 Driver du og prøver å selge bilen eller? man får vel 20% startbonus uansett med mindre man har smashet noen biler før og har tapt bonus (essex kjenner du til dette??:D :D :D ) Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet November 11, 2002 Rapporter Share Skrevet November 11, 2002 Originally posted by nitewlkr Driver du og prøver å selge bilen eller? man får vel 20% startbonus uansett med mindre man har smashet noen biler før og har tapt bonus (essex kjenner du til dette??:D :D :D ) der er jo faktisk mulig å få minus bonus;) hvis du har 20% bonus, og kræsjer som meg, så ender du på -10%!! men heldigvis var det 70% på min bil når jeg kræsjet.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet November 11, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2002 Originally posted by nitewlkr Driver du og prøver å selge bilen eller? man får vel 20% startbonus uansett med mindre man har smashet noen biler før og har tapt bonus (essex kjenner du til dette??:D :D :D ) nei nei bilen skal ikke selges. Må bare flytte den litt fra der den står i dag. Staten syntes det sto for mange biler på firma Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet November 11, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2002 Originally posted by LupoB0Y :eek: Betaler du virkelig så mye nå? nei nei betaler ikke mer en 11,000 i dag men det var prisen jeg fikk på meg selv. Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet November 11, 2002 Rapporter Share Skrevet November 11, 2002 Originally posted by RS2 nei nei bilen skal ikke selges. Må bare flytte den litt fra der den står i dag. Staten syntes det sto for mange biler på firma oida... *spørre pappa pent da eller?* Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 11, 2002 Rapporter Share Skrevet November 11, 2002 Originally posted by RS2 nei nei betaler ikke mer en 11,000 i dag men det var prisen jeg fikk på meg selv. Samme erfaringene som jeg har ja.. svindyrt å ha bil på seg selv, billig på firma.. Firmaet mitt har 2 biler og 0 ansatte som utfører en arbeidsmengde tilvarende ca 10% stilling.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lordbongo Skrevet November 11, 2002 Rapporter Share Skrevet November 11, 2002 haha aktiv24 ville jo ikke ha granaden gitt å consulen skulle dem ha 4000 for i året det var ikke no billig selskap gitt trur jeg kjører if en stund til jeg :) jon Siter lordbongo 77 mod 3.0 gl granada stv 77 mod 3.0 gl granada sedan 1/2 74 mod consul coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg