RS2 Skrevet November 11, 2002 Rapporter Share Skrevet November 11, 2002 Noen som har erfaring med dette?? Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet November 11, 2002 Rapporter Share Skrevet November 11, 2002 Originally posted by RS2 Noen som har erfaring med dette?? Lettere hvis du spesifiserer litt... tenker du på forsikring ved henteing av importbil eller? Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet November 11, 2002 Rapporter Share Skrevet November 11, 2002 Originally posted by RS2 Noen som har erfaring med dette?? husker å ha diskutert dette engang... i teorien skal vi kunne tegne forsikring i alle eu-land, men det var et eller annet som gikk galt når man skulle tegne... Så man har rett til å tegne i utlandet, men det lar seg ikke gjennomføre...' sorry for at jeg ikke husker mer spesifik. søk på dine sider, sol eller.no, leste om det der og... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet November 11, 2002 Rapporter Share Skrevet November 11, 2002 Originally posted by Essex husker å ha diskutert dette engang... i teorien skal vi kunne tegne forsikring i alle eu-land, men det var et eller annet som gikk galt når man skulle tegne... Så man har rett til å tegne i utlandet, men det lar seg ikke gjennomføre...' sorry for at jeg ikke husker mer spesifik. søk på dine sider, sol eller.no, leste om det der og... Jeg fikk tegnet full kasko på poloen selv om den sto i zürich... hadde kasko fra jeg satte i nøkkelen på den.... endel bedre enn å kjøre på tollskiltenes stusselige ansvarsforsikring Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet November 11, 2002 Rapporter Share Skrevet November 11, 2002 jeg tok forbehold om at det var fast forsikring du mente? altsa ikke sånn to ukers for import.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet November 11, 2002 Rapporter Share Skrevet November 11, 2002 Det er fast forsikring jeg tegnet... har den fortsatt måtte bare endre fra chassis nr til reg nr... men er ikke alle forsikrings selskaper som gjør dette Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet November 11, 2002 Rapporter Share Skrevet November 11, 2002 Originally posted by nitewlkr Det er fast forsikring jeg tegnet... har den fortsatt måtte bare endre fra chassis nr til reg nr... men er ikke alle forsikrings selskaper som gjør dette huh? hva med å si fra til oss andre???? så vi og for billig forsikring..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet November 11, 2002 Rapporter Share Skrevet November 11, 2002 Hehe... sjekk aktiv24.no eneste men er at de ikke tar noen "værsting" biler... men min lille polo tok de jo:D Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet November 11, 2002 Rapporter Share Skrevet November 11, 2002 Aktiv24 forsikrer ikke folk under 23år.. Kjipt det, essex ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet November 11, 2002 Rapporter Share Skrevet November 11, 2002 Ahh... det glemte jeg jo også... er jo "gammel" jeg... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet November 11, 2002 Rapporter Share Skrevet November 11, 2002 Originally posted by LupoB0Y Aktiv24 forsikrer ikke folk under 23år.. Kjipt det, essex ;) hehe, jau;););) ikke 'spreke' biler heller... bra det finnes et forsikringsselvskap til dere oldiser uten motor lol lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet November 11, 2002 Rapporter Share Skrevet November 11, 2002 jaja.... er en grunn til at bilen min har hel høyre side og ikke din :D :D :D neida... aktiv24 er kjipe de men når if osv skulle ha det dobbelte så var valget enkelt... eneste minuset er ingen sjåfører under 23 men det får man leve med:) Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet November 11, 2002 Rapporter Share Skrevet November 11, 2002 Originally posted by nitewlkr neida... aktiv24 er kjipe de men når if osv skulle ha det dobbelte så var valget enkelt... eneste minuset er ingen sjåfører under 23 men det får man leve med:) Hmm jeg har IF.. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet November 11, 2002 Rapporter Share Skrevet November 11, 2002 Originally posted by LupoB0Y Hmm jeg har IF.. har, øøøh snart hadde if, de er visst billigst hvis du har masse bonus, og dyrest hvis du har lite bonus... go figure... billigst for meg før, men ikke nå lenger med andre ord;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet November 11, 2002 Rapporter Share Skrevet November 11, 2002 Beregnet forsikring på bilen min hos aktiv24 nå.. pris: 10.900kr i året. nå betaler jeg 9500 hos IF.. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg