KaldBlod Skrevet August 24, 2004 Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 Syns du skal velge selv, men om jeg hadde hatt din bil, ville jeg ikke gått for Old-School-stil. Bilen har G60-motor. Bilen er laget for å kjøre fort, ikke for å bli så lav at man må gå ut av bilen for å få den høy nok til å komme over fartsdumper! Bilene med litt mindre motorer passer bedre til Old-School. ..synes nå jeg, da. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet August 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 Originally posted by KaldBlod Syns du skal velge selv, men om jeg hadde hatt din bil, ville jeg ikke gått for Old-School-stil. Bilen har G60-motor. Bilen er laget for å kjøre fort, ikke for å bli så lav at man må gå ut av bilen for å få den høy nok til å komme over fartsdumper! Bilene med litt mindre motorer passer bedre til Old-School. ..synes nå jeg, da. Er uenig i det, synes old-school gjelder stilen, ikke motoren. Så om man har g60 eller 1,6 spiller ingen rolle for meg. At det er en G60 gjør jo bare saken enda mer morro Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odde Skrevet August 24, 2004 Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 Originally posted by Pibz` odde: hva heter felgene du har i avataren? Rial monza. Siter Odde. -2000 Lexus IS 200 sport -90 VW Golf GTI G60 *01 Skoda Octavia stv.(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet September 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Originally posted by Phantom Som mange sikkert har fått med seg har jeg altså kjøpt meg en Golf G60. Tenkte å bruke denne tråden til oppdateringer om hva som skjer med bilen i min eie. Planene er: Nytt momo-ratt Innmontering av stereoen (Cadence/Focal/Audison) Diverse interiørarbeid Utretting av bulker og skader Fjerning av korrosjon Diverse smådetaljer som dørhåndtak uten lås osv. Innmontering av Red-top dysene Trimming og annet morro Clutch-bytte (men det er jo en historie som jeg ikke ønsker diskutert i denne tråden) Lakkering av hele bilen iløpet av neste år da sommeren går mot slutten og det er mer morro med nylakka bil til sommersesongen Går igang med stereomontering i morgen, montering av dysene kommer vel iløpet av uka. Hehe, er ikke sikkert det er noen som gidder å følge med på hva jeg gjør med bilen men har en tråd gående nå i alle fall.. innspill, ros og konstruktiv kritikk samt tips er alltid kos. Får vel oppdatere litt her om hva som skjer: Nytt momo-ratt: Har enda ikke kommet meg så langt Innmontering av stereoen: Ble solgt Diverse interiørarbeid: Noe har jeg da gjort, montert ut baksetene, fjerna dørsidene samt montert en del plastikk ved dashbordet som manglet... Baksetet er forsåvidt montert i akkurat nå med tanke på kompiser som skal ut i helga.. Utretting av bulker og skader: Faktisk så ble noe gjort av en kompis i pengenød. Godt å få noe gjort. Litt finsparkling så er det i boks. Fjerning av korrosjon: Utvendig karrosserirust er tatt, litt småbrunt under batteri enda.. Diverse smådetaljer som dørhåndtak uten lås osv.: Dørhåndtakene er innkjøpt for ca 1000 år siden, har bare ikke knødd meg til å modde de så de går ann å bruke. Innmontering av Red-top dysene: Som mye annet har de blitt liggende uten å få de montert. Trimming og annet morro: På sikt Clutch-bytte: Mastersylinderen som alt annet ligger der og er ikke montert, all bremsevæske er i alle fall byttet. Uff ser jo selv på lista at jeg er så sinnsvakt treg, men får skylde på mye å gjøre alle veier.. Jobb og store planer får ta skylda. I alle fall skal bilen lakkeres om ca en halv mnd.. Så blir det vel fart i sakene. Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet September 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Jess, om et par uker er bilen lakkert.. Fargevalget ble hvit. Standard vw hvit med blå/lille perlemor. Velger å ikke lakkere lister og slikt, da jeg beholder all sort plastikk sort. Noen meninger om dette ? Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Uvanlig fargevalg, men skal ikke se bortifra at det blir fett :) Stå på! :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet September 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Var det jeg og tenkte, ikke mange som lakkerer bilen hvit for tiden Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odde Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Originally posted by Phantom Jess, om et par uker er bilen lakkert.. Fargevalget ble hvit. Standard vw hvit med blå/lille perlemor. Velger å ikke lakkere lister og slikt, da jeg beholder all sort plastikk sort. Noen meninger om dette ? det blir pent.:cool: Siter Odde. -2000 Lexus IS 200 sport -90 VW Golf GTI G60 *01 Skoda Octavia stv.(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet September 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Originally posted by Odde det blir pent.:cool: Satser på det :) Rallyefronter er forsåvidt enda til salgs.. Skal legge ut en ordntlig salgsannonse snart.. Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odde Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Originally posted by Phantom Satser på det :) Rallyefronter er forsåvidt enda til salgs.. Skal legge ut en ordntlig salgsannonse snart.. ble krystall hele veien rundt til meg i stedet for rallye fronten til meg.:cool: all ice'd out:D Siter Odde. -2000 Lexus IS 200 sport -90 VW Golf GTI G60 *01 Skoda Octavia stv.(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 mye skal u ha for fronten a? Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet September 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Tror budene som kom sist lå rundt 4000,- Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Tror fronten beholdes jeg, når du ser litt på den hvite golfen, er egentlig en av de tingene som gjør den tøff det, men men, hvis ikke må kanskje jeg slenge meg på budrunden og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet September 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Originally posted by eirikvw Tror fronten beholdes jeg, når du ser litt på den hvite golfen, er egentlig en av de tingene som gjør den tøff det, men men, hvis ikke må kanskje jeg slenge meg på budrunden og. Vi får se hvordan det blir =) Kjøp meg frontplate, grill uten emblem, samt angeleyeslykter i blått. Så bytter du frontruta mi, så har vi en deal ;) Bytta forresten den blå temp sensoren i dag Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Hehe. Kan ta å fikse frontruta jeg ja, hehe, stiller med kafekopp og siste "the golf" med den hvite bilen. Eller hente og leveringsservice, hehe. Rallyefront frister det ja, baler bare på seg mer og mer nå, ender vel med at bilen blir stående til sommeren, begynner bare på mer og mer arbeid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg