Gå til innhold

Min bil-tråd, Golf G60

Ranger emnet


Phantom

Anbefalte innlegg

  • Svar 112
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bilen er nå levert til lakk...

 

Ved avmontering av fangere og bilen på bukk viste det seg at bilen ikke var strøken under som det ble forespeilet. Ikke gidder jeg å gjøre noen stor sak uttav dette. Får heller bare dra frem slipe-kitet og slipe litt og tectylere litt. Primærmålet er å få det ordentlig tett og slikt før vinteren slik at ikke rusten øker i omfang..

 

Var strengt tatt ikke mye, men noe korrosjon var det. Får ta en helrensing under på sikt. Få det tett nå. Fant og noe rust ved frontruta nede, men krysser fingra på at det taes av de som skal bytte den. Så ut som det bare var overflate. Bittert å måtte sveise på nylakka bil om det blir nødvendig.

 

Karrosseriet ellers så greit ut. Litt smått under lister og noe under g60 sideskjørtene, men ikke ille. Blir bra på sikt dette.

 

Ellers, så kommer det vel en hel bråte bilder på søndag når bilen hentes=)))

 

Hvis noen har en frontrute til golf mk2 i brukende stand i rogalandsområdet så hyl ut!

 

Og dersom noen orker å bytte den for en kasse pils så er det og kjekt =) Kjører og henter jeg, kan evt slenge med noen pakker med sigg...

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Phantom

 

Hvis noen har en frontrute til golf mk2 i brukende stand i rogalandsområdet så hyl ut!

 

Og dersom noen orker å bytte den for en kasse pils så er det og kjekt =) Kjører og henter jeg, kan evt slenge med noen pakker med sigg...

 

Russerhandling på gang? hehe.. bytte mot ei kasse pils og litt sigg.

 

Gleder meg til å se nye bilder av bilen.

Passat 1.8T '98 - Kjøpt 02.08.07

Golf 1.6 '88 - Kjøpt 20.08.04 - Til salgs med alt av deler jeg har

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

bare litt på søk etter deler til min vr6.

 

jeg har 5x100 felger, men skulle gjerne hatt noen litt større ;) likte litt dem du hadde på din...

kan ikke du slenge ut en pris da , med dekk...eller uten alt ettersom ka du sir.

 

evt. kompressoren , om du skal selge den (til meg) har du en omtrentlig pris der og...

 

ikke meininga å mase deg grønn, bare det at jeg er på utkikk etter akkurat slike deler...

 

PS! vanvittig rå bil du har der...FIIIIN

orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VR6power

Hei

 

bare litt på søk etter deler til min vr6.

 

jeg har 5x100 felger, men skulle gjerne hatt noen litt større ;) likte litt dem du hadde på din...

kan ikke du slenge ut en pris da , med dekk...eller uten alt ettersom ka du sir.

 

evt. kompressoren , om du skal selge den (til meg) har du en omtrentlig pris der og...

 

ikke meininga å mase deg grønn, bare det at jeg er på utkikk etter akkurat slike deler...

 

PS! vanvittig rå bil du har der...FIIIIN

 

Hei, takk for ros angående bilen, gleder meg som bare det til i morgen å se hvordan det gikk med fargevalget mitt..

 

Har en rotrexlader i bilen min, den er forsåvidt til salgs, eneste minuset er at det er en liten ulyd i den. Mistenker at en overhaling av den ikke hadde skadet. Lader vel 0,6-0,7 for tiden.

 

Står mer om den her---> http://www.g-powertech.com/komp.htm

Er bare å komme med bud.

 

Felgene ja, er vel av typen quicksilver og er 17" noen små riper i kantene er det jo, men de er ikke så ille. Kan komme med bud på de og om du ønsker det ;)

 

 

Sånn for øvrig så har jeg liggende følgende dersom noen er intressert:

 

Stab stag, øvre foran til mk2 Golf, passer 1,6l bl.a.

Speedometer gti 16v

NBS chip til g60

En MTX Thunder sub i kasse

Rallyefront komplett (ønsker da penger og bytte i to runde lykter)

Gti-interiør sorte sider/grønnogrød i midten fra en mk3 STRØKENT

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår