Phantom Skrevet August 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Originally posted by AXi0N Hva med å bestemme hva du har lyst til å gjøre med bilen selv a?... Trenger ikke tillatelse eller godkjenning fra andre når du skal "lage" bil... Men Tips og Råd er greit... Forresten, Pen bil ;) Takker. Spør verken om tillatelse eller godkjenning, bare synspunkter. Er jo ikke noe gøy å lage en g60 total oldschool dersom alle gjør det nå for tiden. Liker å ha noe litt unikt i alle fall.. Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Litt treig, men grattis med bil! Nice!! Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet August 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Originally posted by NoFear Litt treig, men grattis med bil! Nice!! Takker, men om bilen er så nice kan vel pr dags dato diskuteres... Går inn i lakkboksen om en mnds tid så har ikke orka å dille noe særlig med den. Skal ta litt overflaterust, samt lakkere den innvendig iløpet av nærmeste tid... Ikke så motiverende å gå ut nå når det lyner og tordner ute... Bilen blir i alle fall sort med en eller annen nyanse Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet August 20, 2004 Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 Originally posted by Phantom Takker, men om bilen er så nice kan vel pr dags dato diskuteres... Går inn i lakkboksen om en mnds tid så har ikke orka å dille noe særlig med den. Skal ta litt overflaterust, samt lakkere den innvendig iløpet av nærmeste tid... Ikke så motiverende å gå ut nå når det lyner og tordner ute... Bilen blir i alle fall sort med en eller annen nyanse Kanskje bildene lyver, så ihvertfall brukbar ut :) Men blir vel bra med lakkering... Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet August 21, 2004 Rapporter Share Skrevet August 21, 2004 Åssen ble det med den clutchoverføringa di?? Har det funka etter at vi bytta bremseveska?? bare lurer....:rolleyes: kjørte jo trossalt 850 km for å overvære bremsevæskebyttet ditt! hehe:D Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet August 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 Originally posted by K-JetronicGTi Åssen ble det med den clutchoverføringa di?? Har det funka etter at vi bytta bremseveska?? bare lurer....:rolleyes: kjørte jo trossalt 850 km for å overvære bremsevæskebyttet ditt! hehe:D Joda funker flott enda, men blir å bytte mastersylinderen på sikt... Er nok det beste. Heh, lang kjøretur for det ja. Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet August 23, 2004 Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 Originally posted by Phantom Joda funker flott enda, men blir å bytte mastersylinderen på sikt... Er nok det beste. Heh, lang kjøretur for det ja. Ja, greit å bytte når du først har kjøpt den! tjaaaa..... Kjørte jo ikke KUN for å skifte bremseveska da! hehe:D Hadde en fin ferie i stavanger! ....til tross for att jeg ødela venstre vindusheis, reiv frontfanger'n av bilen, dama krasja opp hele høyresida, det ikke ble no tysklandstur fordi karen hadde solgt MINE hjul til en annen fyr og venstre hjuloppheng gikk til helvette på tur hjem :D kjempeflott! Var bare å komme seg i skruinga og retting/sparkling/lakkinga når jeg kom hjem yodude Ble dyrt ja :rolleyes: off topic detteher: Noen som har nye-typen dører og selge?? Med høyre dør totalt ute av spill og vindusheisen gåen på andre siden, tenkte jeg bare å koste på nye dører! Blir en helt annen bil... MYE penere! Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet August 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 Originally posted by K-JetronicGTi Ja, greit å bytte når du først har kjøpt den! tjaaaa..... Kjørte jo ikke KUN for å skifte bremseveska da! hehe:D Hadde en fin ferie i stavanger! ....til tross for att jeg ødela venstre vindusheis, reiv frontfanger'n av bilen, dama krasja opp hele høyresida, det ikke ble no tysklandstur fordi karen hadde solgt MINE hjul til en annen fyr og venstre hjuloppheng gikk til helvette på tur hjem :D kjempeflott! Var bare å komme seg i skruinga og retting/sparkling/lakkinga når jeg kom hjem yodude Ble dyrt ja :rolleyes: off topic detteher: Noen som har nye-typen dører og selge?? Med høyre dør totalt ute av spill og vindusheisen gåen på andre siden, tenkte jeg bare å koste på nye dører! Blir en helt annen bil... MYE penere! Heh, nei forsto jo at du ikke var her for bytte av bremsevæske da... Kjipt at alt gikk til måsn me biln din da. Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odde Skrevet August 23, 2004 Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 fin bil. kjør old stilen du med må fangere å masse senking med rallylykter, bur og bøtte stoler og kansje putte på disse bremsene:D Siter Odde. -2000 Lexus IS 200 sport -90 VW Golf GTI G60 *01 Skoda Octavia stv.(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet August 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 Originally posted by Odde fin bil. kjør old stilen du med må fangere å masse senking med rallylykter, bur og bøtte stoler og kansje putte på disse bremsene:D Bare et prob... Hvor finner jeg tak i små krommede fangere ? Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odde Skrevet August 23, 2004 Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 enn å lakkere små fangere i bilen farge, eller colour konsepte fangerene. Siter Odde. -2000 Lexus IS 200 sport -90 VW Golf GTI G60 *01 Skoda Octavia stv.(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet August 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 Originally posted by Odde enn å lakkere små fangere i bilen farge, eller colour konsepte fangerene. Nje, blir det oldschool så måtte det blitt med chromefangere... men er vel ikke så lett å finne tak i Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odde Skrevet August 23, 2004 Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 kansje ikke så lett å finne kromma fangere nei. tenkte noe slikt jeg: Siter Odde. -2000 Lexus IS 200 sport -90 VW Golf GTI G60 *01 Skoda Octavia stv.(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odde Skrevet August 23, 2004 Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 ellers kan du ta å ordne deg krom på fangera slik som denna: Siter Odde. -2000 Lexus IS 200 sport -90 VW Golf GTI G60 *01 Skoda Octavia stv.(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet August 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 Originally posted by Odde kansje ikke så lett å finne kromma fangere nei. tenkte noe slikt jeg: Takk for tipset, men blir all or nothing på meg... Skal ikke lakkeres før om en mnds tid så har jo litt tid på meg... Hvis det blir old school så har jeg jo alltids en komplett rallyefront, samt et par 90 fangere til salgs.. Bør jo innbringe et par kroner. Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg