-cardudde- Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Holder på med en golf 2, oldchool.. Men jeg lurer på hva mer jeg skal gjøre? Sette på felger er en ting, men jeg veit ikke hvilke, noen som har noen forslag? De skal helst være oldschool felger og skal være montert på en bil:) Takker for tips;) Edit: Oppdateringer: HAr fått vekk det meste røde nå;) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Du kunne jo ha fjerna lille spissen på bakfangeren og litt rødt foran og slikt.. Ser bra ut dette.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth A3T Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Var bra det der! Syns det var litt uryddig rundt kanten på skjermene i tillegg til den spissen på bakfangeren. Fargen så også litt kunstig ut, men samtidig ikke..:rolleyes: Tror ikke jeg hadde klart det noe bedre akkurat, og det som jeg påpeker er uansett detaljer.. good work Siter http://www.carplanet.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 ta deg en tur innom vw-forumet, der er det nok av linker til oldschool og ikke minst bilder....btw....ikke bra klipping rundt hjulbuene, ta deg mer tid !! Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjotpuck Skrevet Juli 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2004 hehe Siter "Så fine brød du har er faren din baker" ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Juli 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2004 Jeg har Porsche Gullideckel felger til salgs her er vell bortimot det råeste en kan hive på en Golf 2, flere bilder i posten. Ellers er jo BBS RS også en sikker vinner. Ville også ha lakkert fangerne, krom lister og speil itillegg til litt mer forsegjort klipping. Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juli 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2004 Originally posted by Baldrick Jeg har Porsche Gullideckel felger til salgs her er vell bortimot det råeste en kan hive på en Golf 2, flere bilder i posten. Ellers er jo BBS RS også en sikker vinner. Ville også ha lakkert fangerne, krom lister og speil itillegg til litt mer forsegjort klipping. Krom lister har jeg jo:rolleyes: :D Krom speil skal jeg prøve å få fixa, ny i dette vett u:D Tusen takk, skal sjekke om de passer:) Takker for hjelp!! Noen fler forslag?;) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Juli 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2004 Originally posted by -carude- Krom lister har jeg jo:rolleyes: :D Krom speil skal jeg prøve å få fixa, ny i dette vett u:D Tusen takk, skal sjekke om de passer:) Takker for hjelp!! Noen fler forslag?;) Kromlister som ser ut som kromlister.... ser jo ut som tatt ut fra ett svart/kvitt bilde! Kromspeil er intet uvanlig syn på Golf 2 med denne looken og i Photoshop bør det være ganske mye enklere å montere dette enn i virkligheten :rolleyes: Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juli 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2004 Originally posted by Baldrick Kromlister som ser ut som kromlister.... ser jo ut som tatt ut fra ett svart/kvitt bilde! Kromspeil er intet uvanlig syn på Golf 2 med denne looken og i Photoshop bør det være ganske mye enklere å montere dette enn i virkligheten :rolleyes: hehe:D Er ikke så god å lage kromspeil, ser bare fake ut..:rolleyes: Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Juli 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2004 Til inspirasjon Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juli 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2004 Originally posted by Baldrick Til inspirasjon takk takk!:) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juli 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2004 Her er den med nye felger, hva syntes dere? Tips? Bare så dere veit er ikke ferdig ennå, bare legger den ut får se om hva dere syntes nå med de nye felgene? Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Juli 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2004 De reflekterer noe jeg ikke se på bakken der :D Ellers er det en vanskelig vinkel, for ser ut som dekket går WAY UP i hjulbuen. også kunne du sponsa på deg en ny bakfanger. Den skal ligge inntil. Stå på! Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juli 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2004 Blir bedre det her. Har du originalbildet så vi kan sammenligne? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juli 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2004 Ja, hehe, gress for eksempel, noe som ikke er der:D Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg