Gå til innhold

Dynamo dritt

Ranger emnet


foggyc

Anbefalte innlegg

Har en dynamo som ikke fungerer, vært rundt på hogger og ingen har dynamo. Har selv en Valeo dynamo og alle steder har kun børster til Bosch dynamoer. Noen som veit om hvor jeg får kjøpt børster til valeo dynamoer? står jo vw merke på de dynamoene og ref nr og sånn så burde vel være mulig å få tak i? Har sett rundt på forskjellige golfer, veldig mange har disse dynamoene. Bosch dynamoene har vel et stort bosch merke ikke sant?

 

PLEASE hjelp meg, bilen min står...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løse børster eller sitter de på regulatoren?

 

Kan jo lodde inn nye børster, er jo bare å få tak i noen som er store nok, og tilpasse de på lengde og bredde.

 

Eventuelt kan du jo lodde ut noen fra en gammel regulator..

 

Mvh Geir

'05 Audi A6 TDI

- x '03 Audi A4 TDi Q S-Line

- x '91 Audi S2 Coupe

- x '91 mod. GMC Syclone

- x '92 BMW 520i 24v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valeo?, er det en sånn som har børstene skrudd fast så man må ut med regulator først, så skru ut børster?

Hør på vag og diverse bilrekvisita-forretninger, mener jeg hadde en vsånn en med annet navn, men tror jeg kasta den....

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er en del lisens-produksjon att og fram i dynamo-verdenen, men har kun sett bosch-bosch-dynamo.

 

Hvis det ligner veldig så ville jeg sånn tilfeldigvis putta en regulator i lomma på huggeren å sett etter.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår