Gå til innhold

SyClOnE

Bruker
  • Innholdsteller

    152
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om SyClOnE

  • Bursdag 12/06/1979

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    Amcar, bilstereo etc.
  • Modell (eks S4)
    S2 2.2TQ
  • Biltype (eks Audi)
    Audi
  • Årsmodell (eks 1995)
    1991
  • Yrke eller sivil status
    Maskinarbeider/mekaniker
  • Motor (eks 1.6)
    2.2
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    K&N konisk luftfilter, Scorpion eksos..

Contact Methods

  • Bosted
    Telemark

SyClOnE's Achievements

  1. Hvor sitter denne EGR-ventilen? Samboerens Vectra B stoppet plutselig igår, og ville itte starte igjen. Sjekket pluggene, og det viste seg at de var tørre, så bilen fikk mest sannsynlig ikke bensin. Fiklet litt med kontakten på bensinpumpa, men ikke noen bedring, før idag, da startet den, og jeg trodde alt var såre vel igjen, men etter å ha parkert og latt bilen stå en liten stund, så ville den ikke starte igjen. Leste så ut feilkoden 1405, altså EGR ventilen, kan dette være årsaken? Mvh Geir
  2. kjekt å vite.. men må vel inn til kontroll da det ikke har vært skilt på den på maange år?!? :)
  3. Å? Har en '59 selv.. trengs kansje ikke på min heller da? :thumb
  4. Får melding om dette når man prøver å sende PM til vedkommende, og ja, man må sende PM'en på nytt når vedkommende har tømt den. :)
  5. Hva heter dette produktet? Og by the way, varmt vann og svamp funker ikke bra på insekter, det sitter noe jæ***g.. men har brukt Turtle sin Insect Remover med stort hell..men hvor mye det sliter på lakken vet jeg ikke.. Men bruker Meguiars tre step system med carnuba voks til slutt, og mist'en dems hver gang jeg vasker, selvfølgelig påført med deres microfiberklut. :) Meget fornøyd..
  6. Har vel heller ikke sagt at du er "helt grønn på bil". Synes bare det blir lit dumt å komme med uttalelser som "klarer jo ikke mer enn 170 jo" ol. når man ikke er gammel nok til å øvelseskjøre. Men for all del, fornermet jeg deg, ber jeg om unnskyldning.. Trond: Dette blir knallbra!! Gleder meg til å få sett den live igjen.. Syns du skulle fått nedi noe gromt under panseret og jeg.. Må melde deg inn i VWAUDI-Club Norwegen og da, hvis du ikke allerede er det.. er forsommer cruising til Søndagen, først til Notodden, og så videre til Kongsberg, der det blir grillings og diverse annet.. Få med deg andre VW / Audi entusiaster..
  7. Og dette fra en som er 14 og ikke kan kjøre moped en gang...:shake
  8. Lambdaen skal pendle mellom 0.2 og 1 volt på tomgang. Kan og være bensinfilter som begynner å bli tett.. Hadde det problemet på min Audi, men der røyk pumpa også.. :(
  9. Får håpe du har hellet med deg da, og får byttet det.. selv om det nok blir vanskelig da det har vært montert.. :/
  10. Litt usikker, men en kompis har en Audi S4, han prøvde å koble av drivakslene framme, men tror ikke dette funket noe særlig.. hehe Ville ikke bevege seg når han hadde den i gir. Men hvorfor bygge om? mer morro med 4trekker.. :)
  11. Bruk orginal olje fra forhandler.. den skal være grønn av farge, og IKKE rød. Faren ved å bruke vanlig ATF/Servo olje er at pakningene i pumpa visstnok kan ta kvelden.. Den orginale oljen koster rundt 300 for literen.. Mvh Geir
  12. Ingen slark ut og inn, litt opp og ned om den har glidelager.. Har den derimot kulelager, så skal den være lik null.. Men, er vel ikke kulelagret turbo orginalt på en diesel (heller ikke på en bensinmotor)!!! ;) Er forsåvidt viktig å la den roe seg ned etter kjøring.. Vel så viktig på diesel som på bensin.. Selv har jeg Greddy Full Autotimer som er kjøpt hos Crazy Tuning, så jeg slipper å vente, bare slå av teninga og gå, så står den og går til den har roet seg.. :) Kjekt.. Litt avsporing men..beklager.. :) Mvh Geir
  13. Har selv interalloy 40 mm på S2'n min, og den ser og ut som den er senket 60 framme.. sjekket med papirer, og leverandør, og ifølge de skal det være riktig.. Vurderer sterkt å bytte til et annet merke.. syntes den virker litt mjuk i fronten.. Nå er vel turbofemmeren ganske tung også da.. Men jeg ville rett og slett prøvd et annet merke.. Som f.eks Eibach eller H&R / KW Mvh Geir
  14. SyClOnE

    Dynamo dritt

    Løse børster eller sitter de på regulatoren? Kan jo lodde inn nye børster, er jo bare å få tak i noen som er store nok, og tilpasse de på lengde og bredde. Eventuelt kan du jo lodde ut noen fra en gammel regulator.. Mvh Geir
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår