Gå til innhold

Streetmeet Gardermoen 13 august

Ranger emnet


Marius

Kommer du på Streetmeet Gardermoen 13august  

271 stemmer

  1. 1. Kommer du på Streetmeet Gardermoen 13august

    • Ja
      225
    • Nei
      46


Anbefalte innlegg

  • Svar 566
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

>idioti, dette var et "streetmeet", ikke en utstilling.

 

Kjøttpuck!

Om en bil er interessant for andre eller ikke har ingenting med pris, merke eller motorstørrelse å gjøre. Fellesnevneren er en sterk bilinteresse, og at dette på et eller annet hvis gjenspeiles i bilen. Noen bruker hundretusenvis av kroner på turboer og fete lakkjobber, andre tar vekk noen emblemer og skifter blinklys. Det finnes utallige måter å sette sitt særpreg på et kjøretøy på, alt etter personlige preferanser og lommebok.

Mange av bilene inne på området på fredag var kliss orginale, uten et eneste tegn på bilinteresse. Hva er interessant med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by k-re

>idioti, dette var et "streetmeet", ikke en utstilling.

 

Kjøttpuck!

Om en bil er interessant for andre eller ikke har ingenting med pris, merke eller motorstørrelse å gjøre. Fellesnevneren er en sterk bilinteresse, og at dette på et eller annet hvis gjenspeiles i bilen. Noen bruker hundretusenvis av kroner på turboer og fete lakkjobber, andre tar vekk noen emblemer og skifter blinklys. Det finnes utallige måter å sette sitt særpreg på et kjøretøy på, alt etter personlige preferanser og lommebok.

Mange av bilene inne på området på fredag var kliss orginale, uten et eneste tegn på bilinteresse. Hva er interessant med det?

 

Altså, det var ikke noe utstilling, så hva er vitsen med å være så spesielle? "Kjøttpuck"? haha. jojo, viktig å komme med "dissing" når man diskuterer noe. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by k-re

>idioti, dette var et "streetmeet", ikke en utstilling.

 

Kjøttpuck!

Om en bil er interessant for andre eller ikke har ingenting med pris, merke eller motorstørrelse å gjøre. Fellesnevneren er en sterk bilinteresse, og at dette på et eller annet hvis gjenspeiles i bilen. Noen bruker hundretusenvis av kroner på turboer og fete lakkjobber, andre tar vekk noen emblemer og skifter blinklys. Det finnes utallige måter å sette sitt særpreg på et kjøretøy på, alt etter personlige preferanser og lommebok.

Mange av bilene inne på området på fredag var kliss orginale, uten et eneste tegn på bilinteresse. Hva er interessant med det?

 

Joa.. men selv om bilen er orginal, så behøver ikke det bety at han/hun ikke har samme interesse... kanskje man selv syntes den ser bedre ut sånn ;).. Mange som ikke har RÅD til å gjøre noe med bilene sine, eller i det hele tatt kjøpe så nye biler.

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

>Altså, det var ikke noe utstilling, så hva er vitsen med å være så >spesielle? "Kjøttpuck"? haha. jojo, viktig å komme med "dissing" >når man diskuterer noe.

 

Du begynte, gå i deg selv du.

Jeg melder tilbake til de som organiserte treffet på fredag det jeg og de jeg snakket med irriterte oss over. Med mindre jeg har misforstått, var tanken at HO skulle få se det beste Skandinavia hadde å by på og hvilke stiler og trender som dominerer her oppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by k-re

>idioti, dette var et "streetmeet", ikke en utstilling.

 

Kjøttpuck!

Om en bil er interessant for andre eller ikke har ingenting med pris, merke eller motorstørrelse å gjøre. Fellesnevneren er en sterk bilinteresse, og at dette på et eller annet hvis gjenspeiles i bilen. Noen bruker hundretusenvis av kroner på turboer og fete lakkjobber, andre tar vekk noen emblemer og skifter blinklys. Det finnes utallige måter å sette sitt særpreg på et kjøretøy på, alt etter personlige preferanser og lommebok.

Mange av bilene inne på området på fredag var kliss orginale, uten et eneste tegn på bilinteresse. Hva er interessant med det?

 

Dette var et TYPISK svar her på bilforumet.net, dessverre. Man kan da vel for pokker ha bilinteresse uten å måtte modifisere en bil til helvete og tilbake igjen?! Eller ?! Hvis du føler deg hevet over oss andre fordi du har Veilside-styling (ekte eller fake, var ikke bortom og studerte bilen), så trenger du jo strengt tatt ikke møte opp? Som folk sier, dette er et street meet, der folk stiller med det de har av biler, noen for å vise frem sine, andre for å se på andres, felles for alle er at de har INTERESSE, og liker å prate om bil og motor og alt som hører med. Er faktisk ikke alle som har rævva full av tusenlapper heller. Det mest idiotiske er faktisk at du starter innlegget ditt med "kjøttpuck", og beviser dermed hvor usaklig du er.....

 

 

Anyway, hu dama til HO var utvilsomt et blikkfang med sin mer eller mindre gjennomsiktige topp. Mulig noen synes hu ser jævlig ut (lurer på hva slags jenter dere omgår i det daglige), og noen synes hu var dritdeilig. Samma faen det vel, men blikkfang var det :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

>Dette var et TYPISK svar her på bilforumet.net, dessverre. Man kan da vel for pokker ha bilinteresse uten å måtte >modifisere en bil til helvete og tilbake igjen?! Eller ?! Hvis du føler deg hevet over oss >andre fordi du har Veilside->styling (ekte eller fake, var ikke bortom og studerte bilen), så trenger du jo strengt tatt ikke møte opp? Som folk >sier, dette er et street meet, der folk stiller med det de har av biler, noen for å vise frem sine, andre for å se på >andres, felles for alle er at de har INTERESSE, og liker å prate om bil og motor og alt som hører med. Er faktisk >ikke alle som har rævva full av tusenlapper heller. Det mest idiotiske er faktisk at du starter innlegget ditt med >"kjøttpuck", og beviser dermed hvor usaklig du er.....

 

High Octane reiser vel neppe til Norge for å filme orginale biler?

Ja, min VeilSide er ekte, og jeg har spinket og spart i mange år. Men jeg begynte jo ikke der!!!! Har f.eks. hatt 4 golf2'ere, men ingen av dem hadde orange blinklys og 14" stålfelger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for et kuult arrangement! Og takk til Marius som ordnet alt da vi dukket opp. :)

 

Var ganske underholdende å se så mye bygg og forskjellige biler. Jeg kom jo fra Bergen så da er det litt rart å høre folk klage på at man skal betale en 100 lapp for inngangen. Det koster også litt å leie omeråde og folk/vakter må man huske på.

 

Det var kanskje litt mye de samme bilene omigjen og speakeren hørte man ikke mye til. Verandaen jeg sto og tok bilder fra var avstengt for presse, men noen fjernet skiltet og da kom det en jevn strøm av alle mulige folk opp der. Utpå kvelden begynnte et par folk også å sloss oppå verandaen der, så da pakket jeg sammen i hvertfall.

 

Men som helhet syntes jeg det var underholdende og flere av bilene gikk noe så sinnsykt. :)

 

Sitter og jobber med en artikkel nå. Har fått ferdig et par eksempelbilder:

 

street2.jpg

 

street3.jpg

 

street4.jpg

 

Gir beskjed til Bilforumet crew når alt er online så følg med på forsiden. Jeg har forøvrig både foto og film fra dette. :)

mvh Andy

2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs)

www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha. er denne fyren lame? eller er det bare meg?

Greit at du skal hore opp bilen din med fæle big ben klokker... men la dem funke i det minste!!

 

DSC03244.jpg

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tape-R

haha. er denne fyren lame? eller er det bare meg?

Greit at du skal hore opp bilen din med fæle big ben klokker... men la dem funke i det minste!!

 

Dette er jo Tor erling sin civic... han har nettopp fått den inn i landet da... er ikke helt ferdig bygd akkuratt...

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du mener den blå fra 2f2f?

 

jaja.... Rart at en mann i så ung alder som han selv ikke klarer å se den originale turtelleren at bigben med diskolys må gjøre jobben...

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tape-R

du mener den blå fra 2f2f?

 

jaja.... Rart at en mann i så ung alder som han selv ikke klarer å se den originale turtelleren at bigben med diskolys må gjøre jobben...

Så rakk han faktisk ikke og koble den på da... Er vel ikke den første som har stilt på treff med en uferdig bil? Du har vel gjord det selv så bør vel kansje ikke klage så mye.....:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår