Gå til innhold

Streetmeet Gardermoen 13 august

Ranger emnet


Marius

Kommer du på Streetmeet Gardermoen 13august  

271 stemmer

  1. 1. Kommer du på Streetmeet Gardermoen 13august

    • Ja
      225
    • Nei
      46


Anbefalte innlegg

Kult med treff, all ære til de som prøver.

 

Hva med å slippe biler inn på plassen hele tiden, selv fikk jeg og noen kompiser besjed om at det var fult men vi sa bare at det holdes av plass til oss og vips vi kjørte inn.Merkelig her var det jo plass til alle som ville inn????????

 

Ellers tror jeg for min del at vanlige streetmeeet fenger mer..................håper på reprise av IKEA eller OBS før høsten kommer......... blir liksom litt mer fart over detta.......burnout og pådrag på sideveier osv.

 

Yippie ya yooooooooooo

SAAB 900 GTR ,, se http://www.speedpartsracing.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 566
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by FireFox

 

Enig ;)

 

Btw: så etter bilen din der da, skulle vise den til noen kompiser, men den var ikke å finne :)

 

Nei, det var en total møkadag den dagen der egentlig:p Så bilen stod vel på 1. parkering i ~2 timer elns. fra 21:00, og da var de fleste borte:p

 

Men men, jeg fikk se en Opel Manta med ku-flekker:p Men skal vi "race kvalitet" hadde nok jeg vunnet uansett:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 93 sport

Ellers tror jeg for min del at vanlige streetmeeet fenger mer..................håper på reprise av IKEA eller OBS før høsten kommer......... blir liksom litt mer fart over detta.......burnout og pådrag på sideveier osv.

 

Yippie ya yooooooooooo

 

drag og børning på offentlig vei er ikke lov.

hvis vi stadig kommer i klammer med politiet hver gang det er streetmeet er det slutten for streetmeet.

ditt valg.

samtlige som børner og dragger på veien er med på å sette en stopper for fremtidige streetmeet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, riktig som du skriver Håkon.

 

Det er ikke lov å burne, men det er heller ikke lov å kjøre fortere en 80 på østre akersvei heller!!

 

Mener bare å si at streetmeet på IKEA og OBS hadde positive innslag, det gikk pent for seg i følge Politiet på begge treffene.

 

""" ØNSKER MEG FORSATT STREETMEET PÅ IKEA ELLER OBS FØR VINTEREN"""""""

SAAB 900 GTR ,, se http://www.speedpartsracing.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 93 sport

Jada, riktig som du skriver Håkon.

 

Det er ikke lov å burne, men det er heller ikke lov å kjøre fortere en 80 på østre akersvei heller!!

 

Mener bare å si at streetmeet på IKEA og OBS hadde positive innslag, det gikk pent for seg i følge Politiet på begge treffene.

 

""" ØNSKER MEG FORSATT STREETMEET PÅ IKEA ELLER OBS FØR VINTEREN"""""""

pent for seg på obs????

var du der?

 

kan noen sende han video'n med politiradio klippet????

totalt kaos kaller man det.

men men....man får hva man sår...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er MYE viktigere for mange (håper jeg) at det er kult på biltreff, enn at de er lovelige!!

 

Hvordan i all vide verden kan noen stoppe massevis av biler og folk som ikke bryr seg!

 

For meg er i allefall "Streetmeet" ett møte med bilinteresserte mennesker, som har det gøy, PÅ TROSS AV at ALLE vil stoppe oss.

 

Eller er det ett "must" at alt må gå etter den store stygge røde boka??

 

Har mange fine minner fra lovelige treff, men de beste minnene er uten tvil fra sene kvelder med streetracing, burning og sprøe påfunn med påtale myndighetene hakk i hel!

 

Turbo2..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"" svar til Håkon,, ja jeg var der ( og har vært på alle streetmeet som er holdt """

 

Kanskje et hint om at de som iviterer/drar igang disse treffene er tilstede i større grad ?

 

Håper ikke mitt innlegg drar dette ut til en usaklig diskusjon ut i det uendelige, jeg mener bare at gardermoen på fredag ikke kan måle seg opp imot det som har vært på " IKEA - OBS ".

 

Hvis det er som Håkon sier, foreslår jeg flere treff i kontrolerte omgivelelser og at streetcars er temaet og at disse får kjøre stripa.........det er vel det alle er mest interessert i å se.

 

"""" KJØR HARD, PEDALEN I MIDTEN ER KUN TIL NØDSITUASJONER""""""

SAAB 900 GTR ,, se http://www.speedpartsracing.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by turbo2

Det er MYE viktigere for mange (håper jeg) at det er kult på biltreff, enn at de er lovelige!!

For meg er i allefall "Streetmeet" ett møte med bilinteresserte mennesker, som har det gøy, PÅ TROSS AV at ALLE vil stoppe oss.

 

Eller er det ett "must" at alt må gå etter den store stygge røde boka??

 

 

Amen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste som skuffet meg, var den lille lekeplassen dere hadde lagd.

Må få til en plass hvor man kan ta noen donuts også, ikke bare stillestående burning.

At det var begrensning på stripa pga HO er forståelig.

 

Og hvor ble det av alle etter 9? Hjem å sutte pupp??

-1995 Volvo 960

-2010 Touran R-edition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Håkon A

men da legger vi den spaden død, så graver vi ikke mere grop.

 

gi meg mere feedback om selve treffet!

hva vil dere ha mer og mindre av?

andre ting?

etc etc...

 

PS: hold tråden sakelig og høfflig...

 

takk takk... :)

 

Bare prøv å hold ting igang. Feks denne gangen hadde det vært bedre å flytte alt tidligere litt seinere så det hadde blitt litt mindre pauser. Kanskje ikke alltid så lett men prøv å få litt mer på programmet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var også jeg hjemme igjen i trøndelag, og jeg har både ros og kritikk ang treffet på Gardermoen. Men først vil jeg si takk til Marius som ordna plass til oss Toyota-gutta, og hyggelig å hilse på deg igjen Asim!

 

Først vil jeg rose crazytuning-gutta for at de gidder å fyre i gang et slikt arrangement. Jeg og et par til kjørte fra Trondheim for å få med oss dette, og vi angrer ikke i det hele tatt. Masse masse fete biler, en del snacksy damer, og heftig drag-kjøring. 100 kroner var en helt grei pris synes jeg, og det er noe så og si ALLE har råd til.

 

Det man kan lære av til neste gang er; mangel på speaker (var en som prata bittelitt under deler av dragkjøringa, men bør være hele kvelden). Savnet litt arrangement etter drag'en utover kvelden, og det ble etterhvert fryktelig mørkt også. Ventinga på drag tåler man, spesielt om det hadde vært en speaker som kunne underholdt oss og holdt oss oppdatert ;) Burneplassen burde vært litt større, og med jevn asfalt. En liten wet t-shirt contest hadde heller ikke vært så dumt ;) Var også litt dumt å fyre i gang de aller raskeste bilene på stripa først, og så kom de tregere etterpå. Blir liksom litt nedtur å se de som kjører 11 og 12 tider etter å ha sett 9 og 10 tider.

 

Tusen takk til de som arrangerte, utenom han sure dritt-vakta som stod i enden av dragstripa. Virka som han ikke hadde fått seg noe i det siste..........

 

Gleder meg til neste gang!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår