Gå til innhold

Streetmeet Gardermoen 13 august

Ranger emnet


Marius

Kommer du på Streetmeet Gardermoen 13august  

271 stemmer

  1. 1. Kommer du på Streetmeet Gardermoen 13august

    • Ja
      225
    • Nei
      46


Anbefalte innlegg

Originally posted by Tape-R

du mener den blå fra 2f2f?

 

jaja.... Rart at en mann i så ung alder som han selv ikke klarer å se den originale turtelleren at bigben med diskolys må gjøre jobben...

¨

 

Kan jo godt være at den honda'en skal dras opp på litt mer turtall enn det som står i den orginale klokka + at det er shiftlight på den

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 566
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by k-re

>

High Octane reiser vel neppe til Norge for å filme orginale biler?

Ja, min VeilSide er ekte, og jeg har spinket og spart i mange år. Men jeg begynte jo ikke der!!!! Har f.eks. hatt 4 golf2'ere, men ingen av dem hadde orange blinklys og 14" stålfelger...

 

Nei, du har jo rett i det, men samtidig var det jo meningen at det skulle være et street meet, ikke en bilutstilling. Og jeg synes det var ganske mange fete biler der. Såklart kunne man gjort det på en annen måte, f.eks. kjørt en slags "utstilling" på ett område, og resten av bilene på et annet, men jeg tror det da blir den forskjellsbehandlingen som vi helst ikke vil ha.

 

Må nok innrømme at jeg fortsatt har mine oransje blinklys inntakt, men stålfelgene har aldri stått på bilen innenfor norges grenser i hvert fall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den m3'en kjørte på 9,5 tror jeg, engen kjørte på 10,03 elr no mener jeg å huske...

 

Civic'en til tor erling er faen meg kanskje den feteste bilen i dette landet nå!!! Og Taper du er faen meg ikke rette mannen til å slenge dritt om andres biler!! Samme som jeg skulle si at at : Hva skal du med den spoileren på den bilen din når du ikke klarer å få bilen opp i 100 før 16,7 sec... ;) hold deg til topic :D

Rock hard ride free!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Bjørn Vidar Pedersen

 

Hva som skjedde dagen før vet ikke jeg, men det jeg kan si sikkert er at de som kjørte fredag kveld kjørte lovlig.

En del tok av skiltene da de skulle kjøre, de som ikke hadde skilt viste vognkort. I forbindelse med et tidligere arrangement på Gardermoen Raceway hadde vi flaks da en representant fra Bilsportforbundet var til stede, så da var det en del førere med biler som oppfyllte kravene til løpsbil som fikk mulighet til å løse vognlisens på bilen, og da kreves det _ikke_ skilter, Quicksilver har vognlisens og føreren har også gyldig dragrace-lisens, det samme gjelder den blå RX7,en med høyreratt, den er det riktignok skilter på nå, men han kan i prinsippet kjøre selv om han avregistrerer bilen.

 

OK, da fikk jeg klarhet i de reglene. Takk! :)

Stay UnderGround

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by jødahl

Kanskje jeg husker feil, men kjørte ikke den Grønne Audien på 10,4 eller noe?

Den gikk gris ass!! Som vanlig :cool:

 

Nei jeg kjørte faktisk på 9,6 ;) haha

 

Må si meg enig med K-re her.

Når jeg først betaler noe for å komme inn så vil jeg gjerne se noe litt heftig.

Dette fikk riktignok navnet STREETMEET før treffet, men jeg og mange andre her syns at dette bør kalles noe annet.

Streetmeet er IKEA det.. :)

 

Just my 2 cents...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by k-re

Takker for hyggelig kveld på fredag, men neste år kan dere kanskje vurdere en separat parkeringsplass for bilene som kun var transportmidler for å komme seg til og fra Gardermoen??? Alt for mange biler inne på plassen som ikke var noe å se på, hvis disse sto et annet sted hadde det ikke blitt så langt mellom lyspunktene.

Hvis man neste år ansette vakter som ser forskjell på en Skyline og en Mazda 626 så burde dette være mulig :)

 

 

Hva med oss som ikke har serlig til bil, men som har anlegg som vi vil brife med? syntes det bra slik det har vært jeg..

- 88mod Toyota Supra 3.0 T

- 82mod Toyota Carina 1.6 DX

x 96mod Toyota Carina E 1.8L

x 87mod Toyota Celica 2.0L GTI

x 86mod Toyota Carina II 1.6L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by k-re

>idioti, dette var et "streetmeet", ikke en utstilling.

 

Kjøttpuck!

Om en bil er interessant for andre eller ikke har ingenting med pris, merke eller motorstørrelse å gjøre. Fellesnevneren er en sterk bilinteresse, og at dette på et eller annet hvis gjenspeiles i bilen. Noen bruker hundretusenvis av kroner på turboer og fete lakkjobber, andre tar vekk noen emblemer og skifter blinklys. Det finnes utallige måter å sette sitt særpreg på et kjøretøy på, alt etter personlige preferanser og lommebok.

Mange av bilene inne på området på fredag var kliss orginale, uten et eneste tegn på bilinteresse. Hva er interessant med det?

 

Disser du bilen min eller ;)

Greit nok at jeg kom i en så å si original Passat men det er fordi jeg driver å bygger bil akkurat nå.

Hadde du kommet tidligere så hadde det sikkert vært plass til deg inne på området også.

Jeg har aldri vært på gardermoen før så jeg bare kjørte inn så langt jeg kom jeg.

 

Kan jo liksom ikke ha utvelgelse av bilene som kjører inn heller, da hadde det jo kun vært Supra, Skyline, Porsche osv. der inne og mange andre "orginale" biler stått utenfor.

Det finnes en del "ulv i fåreklær" biler her i landet som ser ut som dass men går bra, synes nesten de er mer interresant enn superstyla honda'r eller lignende.

 

 

Anyway synes treffet var bra, manglet bare en kul speaker.

La nå ikke dette treffet bli som gatebil......

"I'm so smart I'm practically retarded"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by FireFox

Originally posted by Mk2-16v

 

 

La nå ikke dette treffet bli som gatebil......

[/Quote]

 

 

 

 

Som en annen sa på forumet: Amen

 

 

 

Som en annen sa på forumet: Amen ;)

 

nei for gatebil er sikkelig kjedlig... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår