bigwindow Skrevet Juli 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 Fungerer helt fint! Bilen den sto på har gått 99.000km. Men den er til automat, det vil si at den har ikke fester til gir-overføringa, som trengs på de 5-gira modellene. Men den passer til Golf 1 med 4-gir, automat seff, og girkasser med wireoverføring. Selges for den latterlige billige sum av 1500kr. Siter 1991 Golf cabriolet G60 1991 Passat syncro G60 1963 VW boble GERMAN LOOKER prosjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frankjakobsen Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 er det med alt du trenger for å få servostyring på einsern min? servo pumpe og hele helvette ? i så fall skal jeg ha den :=) Siter Audi A6 Allroad -01 Audi RS2 -94 KTM Duke 690 -09 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Originally posted by bigwindow Fungerer helt fint! Bilen den sto på har gått 99.000km. Men den er til automat, det vil si at den har ikke fester til gir-overføringa, som trengs på de 5-gira modellene. Men den passer til Golf 1 med 4-gir, automat seff, og girkasser med wireoverføring. Selges for den latterlige billige sum av 1500kr. Passer 4 trinns men ikke 5 trinns? hvordan kan det ha seg da tannstaget på biler med 4 og 5 trinns er helt identisk....de har samme fester til giroverføring. Selges den med alle slanger og servopumpe?slangene leveres nemlig ikke av møller lenger... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bigwindow Skrevet Juli 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2004 Legger meg langflat og ydmyk, når det gjelder 4/5 trinns.. Jeg har kikka på noen Golf'er med 4 trinns og jeg syns tannstanga så annerledes ut på de.. men det kan godt hende det er feil! Selger nok bare stanga ja.. uten slanger og pumpe og dritt og møkk.. Har byggd om fra automat til manuell selv, så da trengte jeg bare ny tannstang. Slangene kan du vel få ordna på annet vis? Fra industrien eller no? Siter 1991 Golf cabriolet G60 1991 Passat syncro G60 1963 VW boble GERMAN LOOKER prosjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 Cabbene hadde jo servo til begynnelsen på 90 tallet, må jo være mulig å få fatt i slanger til denne servoen da? Men sjekket på NBS sine sider tidligere, og du er dyrere enn de.... Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bigwindow Skrevet Juli 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Skal NBS ha mindre enn 1500 for en tannstangstyring? Jeg har hørt med dem, men da hadde de ikke noe på lager. Pris på møller 7000kr + gammel tannstang i innbytte. Denne servotannstanga ble levert på Golf cab 87(?)-93. Og Scirocco II.(Bortsett fra at Scirocco aldri kom med automat) Så det er ikke akkurat mange av disse. Ingen huggerier i Norge har noe på lager.. Men selger min for 1000 hvis noen er hypp.. Tror nok denne blir solgt på ebay allikevel.. ;) Siter 1991 Golf cabriolet G60 1991 Passat syncro G60 1963 VW boble GERMAN LOOKER prosjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bigwindow Skrevet Juli 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 ingen som er hypp? Siter 1991 Golf cabriolet G60 1991 Passat syncro G60 1963 VW boble GERMAN LOOKER prosjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
As-I-Die Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Passer denne på en 84 mod gti da ? Jeg trenger ny tannstang/indre endeledd på min Devil Siter Hell Yeah !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik_H Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Litt off topic, men er det no stress å bygge om til servo på en einser golf?? Siter - '82 Golf - Store planer! Liten lommebok.. Solgt- '92 BMW 318is. Solgt- '06 VW Golf GT 1,4 TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bigwindow Skrevet August 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 Den passer på alle Golf 1, men en GTI ble aldri levert med servo tror jeg. Tror nok ikke denne kan brukes som en vanlig tann-stang! Må ha servopumpe og alt det andre. Bygge om til servo på Golf 1 er gjort på en kveld det, forutsatt at du har alle delene! servotannstang,pumpe,slanger,div. braketter, beholder for servo-væske og sikkert noe annet også.. Siter 1991 Golf cabriolet G60 1991 Passat syncro G60 1963 VW boble GERMAN LOOKER prosjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg