RS2 Skrevet November 8, 2002 Rapporter Share Skrevet November 8, 2002 Dust er alt jeg har å si Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastone Skrevet November 8, 2002 Rapporter Share Skrevet November 8, 2002 Ikke den skarpeste kniven i skuffen .....:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet November 8, 2002 Rapporter Share Skrevet November 8, 2002 Det er ikke greit da, det står jo på kartongen at du skal snu den før du åpner... hehehehe Det er SÅ bra... heehhehehe lollollol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet November 8, 2002 Rapporter Share Skrevet November 8, 2002 Hehe... Hmm er det mulig?!? lol Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet November 8, 2002 Rapporter Share Skrevet November 8, 2002 Sinnsykt bra:D :D :D Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Predator Skrevet November 8, 2002 Rapporter Share Skrevet November 8, 2002 Tommy????:op :op :op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet November 8, 2002 Rapporter Share Skrevet November 8, 2002 Genialt.. Hadde dette vært i USA kunne man sikkert saksøkt TINE.. Sagt at man sølte til smokingen rett før bryllupet eller no.. Fått psykiske problemer og hele pakka.. Sikker sak å vinne det :D Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet November 8, 2002 Rapporter Share Skrevet November 8, 2002 Hahahahaha! For en kar! Han tjente jo 50 spenn og en TINE kokebok :P Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 8, 2002 Rapporter Share Skrevet November 8, 2002 Originally posted by RS2 Dust er alt jeg har å si Noen som har prøvd å ringe mennesket og spørre om det faktisk stemmer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOBO Skrevet November 8, 2002 Rapporter Share Skrevet November 8, 2002 Fy faen å DUM!!! hehe da kan vi jo prøve oss på å åpne en Cola opp ned da, iogmed at det ikke står vilken vei du skal åpne den... lurer på om du får en kasse me cola tilbake som en unskyldning jeg :D Siter 2007 Renault Traffic *Arbeidsbil* 2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil* 1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil* 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1986 Mazda 323 *vinterbil* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breda Skrevet November 8, 2002 Rapporter Share Skrevet November 8, 2002 Jeg prøvde å ringe nå, men kom bare til en telefonsvarer. Nummeret er 69377568 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet November 8, 2002 Rapporter Share Skrevet November 8, 2002 Er jo folk som gjør sånt på kødd da.... En fyr skrev klagebrev om plasseringen på puppene på seigdamene, og fikk en kartong av Nidar... Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleC Skrevet November 8, 2002 Rapporter Share Skrevet November 8, 2002 fikk meg til å huske hav jeg å noen kompiser hatr gjort før... vi ringte og klagte på gotteri vi hadde kjøpt, for så å få opptil en pappeske med potetgull igjen for tort og svie... he he morro med gratis gotteri Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breda Skrevet November 8, 2002 Rapporter Share Skrevet November 8, 2002 Skikkelig tøft! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg