Gå til innhold

Noen som tok noen grombilder i Danmark???

Ranger emnet


PoloDude

Anbefalte innlegg

Originally posted by PoloDude

Enig med Gou ang A3 lyktene.......hele bilen var FÆL...men bakskjermene skulle jeg gjerne hatt......(noe tilsvarende liksom)

Men vet noen hva og hvorfra(produsent eller biltype) leppa/lista under på fronten på den sorte stasjonsvogna er fra??????

 

Den Lupo motoren hadde vært saker......

 

Leppa er fra en '98 seat ibiza cupra, å trenger en del modifiserin for å tilpasses Polo 6N. Har en slik på min, å det ser ganske bra ut, å i tillegg så er ikke prisen på den leppa avskremmense heller, kun 349.- hos seat forhandleren i stavanger.

BMW M3GT #133

YAMAHA R6

VW PASSAT stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Øyvind Ryeng

Dette ser ut til å være enten "Southern Ways" (ukjent produsent) eller SpeedStar/SSR "Mark II"; disse er tilnærmet umulige å få tak i, og jeg ville drept for et sett slike. Kan jo også være replicas? Noen som har mere info?

 

du trenger nok ikke drepe noen for å få tak i disse hjula, er nok som polo classic sier, Tramont felger;)

Vw Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by toomuch

 

Leppa er fra en '98 seat ibiza cupra, å trenger en del modifiserin for å tilpasses Polo 6N. Har en slik på min, å det ser ganske bra ut, å i tillegg så er ikke prisen på den leppa avskremmense heller, kun 349.- hos seat forhandleren i stavanger.

 

kan du beskrive eventuelle modifiseringer?? Laget av hardplast??

- '01 SEAT Leon 4 20VT

X '96 VW Polo Colour Concept

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rfPolo

 

kan du beskrive eventuelle modifiseringer?? Laget av hardplast??

 

Laget av mykplast. Den må kappes ca. 10 cm på endene, bøyes og sveises sammen igjen. I tillegg må du kappe av de fleste festetappene som går inn i den originale sprekken på polo fangeren. Etter dette er det bare å tre den inn i fangeren (jeg brukte 2 skruer på undersiden i endene til og feste den med)

BMW M3GT #133

YAMAHA R6

VW PASSAT stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Øyvind Ryeng

Ah, da viste det seg at det var min antakelse nummer 2; replicafelger. Men pene er de; heftig oldschool.

 

Bare for å pirke litt til, Tramont er langt fra noen replicafelger. ;)

Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln -

ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bmk

For de av dere som var der....åssen var været??? regnet det mye.....??? jag feiga ut dagen føre da det ente opp med at jeg hadde reist alene...:(

 

Været var ikke det beste men ikke så dårlig som på Gatebil. Var mange telt der (store) så det var ikke noe problem, søndag regnet det litt men for det meste opphold.

Projekt Polo

Projekt Vento

Projekt Bora

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår