Teigas Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Hadde bestilt meg m3 speil , og skulle til å montere dem på min Vw Polo Colour Concept. (96 mod) Kjøpte speil med branketter\adapter som skulle passe til 96 - 98 mod. Når jeg får av de andre speilene eller får løst dem ned , finner jeg at den nye adapteren ikke passe med de orginale hullene? Kan det hende det er et modell skifte eller noe? At jeg heller skulle hatt fra X-96 i stede for 96-98? Noen som har en formening om dette? Siter 96 mod, Polo 6N, Colour Concept. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Hjalp en kompis med dette.. mener han hadde 97.. og han kjøpte til 97, men det passa ikke.. så byttan dem i non til en annen årsmodell, 95-96 elno i den durn og de passa.. så bare å prøve noen andre.. Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigas Skrevet Juli 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Ok , raceland skulle sjekke i morgen ang grunnen til at de ikke passer. Så får bare prøve å bytte adapter da , til en annen års mod. Takk for hjelpen. Siter 96 mod, Polo 6N, Colour Concept. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 kjøpte m3 speil jeg også. men hulla passet ikke her heller. Så si i fra hvordan det går.:D Siter -95 polo6N -91 sierra -84 golf2 www.home.no/polo6n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 jeg også ;) ligger pent i garasjen , var bare flaks at 20 min før jeg skulle lakkere diverse så måtte jeg ta og se hvordan de såg ut før jeg skulle gidde og lakke de...... passte ikke... f0ckings adapter`t :rolleyes: Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Originally posted by Gou jeg også ;) ligger pent i garasjen , var bare flaks at 20 min før jeg skulle lakkere diverse så måtte jeg ta og se hvordan de såg ut før jeg skulle gidde og lakke de...... passte ikke... f0ckings adapter`t :rolleyes: Har du enda ikke sendt dem? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Originally posted by Jonte Har du enda ikke sendt dem? Off.. skikkeligt flaut dette her... fikk ikke anledning og sende dem før syden og har vært skikkeligt travelt på jobb... Jeg skal sende dem på mandag.... Viss jeg ikke sender dem på mandag så ska du få dem enna billigere ;) (viss søsteren min kommer hjem i kveld så skal jeg få hun til og sende dem i morgen...) MVH Rling Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo4RS3 Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Kjøpte en speiladapter for et år sida eller no, hulla passa ikke så jeg lagde nye:D Siter -Audi S6 Avant 96mod-Audi A6 2,8Quattro Avant 95mod- xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigas Skrevet Juli 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Har snakka med han på raceland i dag.. Sa eg ville prøve med de andre adapterene han hadde, så han skulle sende meg nye når han fikk dem inn om 14 dager. Kjøte disse i første omgang da VW Polo 6n 95- (som ikke passa) Får prøve med disse nå da VW Polo 6n 94-95 (se hvordan det går. Siter 96 mod, Polo 6N, Colour Concept. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 jeg kjøpte speil med adapter til min 97 og de passet heller ikke. Men adapter til 86c passet perfekt på min bil derimot... Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Har opplevd det samme med FK Automotive sine adaptere. Det er bare å skifte til den "andre" årsmodellen så skal det funke heilt fint. Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigas Skrevet September 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Har skiftet adapter nå , tok evigheter å få ny da. Men nå er alt i orden og speilene er montert :D Siter 96 mod, Polo 6N, Colour Concept. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superpolo Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 er ikke det et skille på poloer i 9/96 eller?? iallefall i de katalogene jeg har sett i Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yellowpolo Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 kjøpte racing speil fra JOOM (m3) til min 97. adapterene passet ikke så jeg slipte ned kantene så passet den perfekt. Gadd ikke å drive å sende fram og tilbake med Gravik Auto, de er så trege og de viste ikke en gang at de første jeg bestilte i Chrome m3 ikke passet til en polo 6n selv om det sto at de var for 97mod polo.:D Siter Polo er som et kinderegg, lite og noe godt inni.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg